Tudor only!

Ja bedankt. Ben er ook zeer blij mee.

2 likes

Bah al sinds 3 weken weg…:cry:

Opgestuurd naar Tudor in Zwitserland. Zal nog wel even duren ben ik bang. Gelukkig nog in de garantie :sunglasses:

10 likes

Mis wel mijn 2de klokje. Prima service bij S&C Utrecht zover.

Wat is er mis mee?

Voelt als vloeken in de kerk maar overweeg mijn tudor sub weg te doen voor een explorer 2.
Het voelt alleen als vreemd gaan.
Het “aparte” van tudor, een Rolex maar toch net anders heeft me altijd aangestaan.
Wat zeggen jullie, er voor gaan of is de sub mooier?

Twijfel twijfel…

12 likes

12 likes

Staat zo nu en dan stil. Houdt zijn gangreserve niet op een of andere manier. Schaap had niet de juiste onderdelen dus opsturen. Was mij verteld dat het wel even gaat duren… 2 maanden? Ik weet het niet. Iemand ervaring hiermee? Wel ongelofelijk balen. Maar ja gelukkig nog in de garantie.

Hoe mooi hij ook is het blijft een Wannabee Rolex, ik zou gaan voor een explorer II

2 likes

Explorer 2. Zonder twijfel.

2 likes

Met de opmerking wannabe Rolex ben ik het niet eens maar neig met de dag meer naar de explorer

je kan het moeilijk een Wannabee navitimer noemen om maar iets te zeggen he-) Ik heb een sub en een explorer. De explorer krijgt far meer draagtijd dan de sub. Als je neigt naar een explorer doen zeg ik !

1 like

Ligt het nou aan mij of is de Tudor Pelagos wat duurder geworden op de 2e hands markt het afgelopen jaar? Onder de 3K is moeilijk zoeken lijkt het tegenwordig … :cry:

1 like

Volgens mij is de vraag naar zowel nieuwe als vintage Tudors flink toegenomen.
Dit is denk ik ook te zien in de prijzen.
Enige uitzondering is volgens mij de black bay.
Dat is zo een verkoop knaller geweest dat er vrij veel gebruikt aanbod is waardoor de prijs redelijk stabiel is.

1 like

Bedoel je de nieuwe of de oude met ETA uurwerk?
De nieuwe wordt inderdaad weinig aangeboden. Er staat er wel een te koop hier op HF onder de 3k dus…

Volgens mij is €2500,- gangbaar voor de 2 Liner en €3000,- voor de inhouse versie.

Klopt. 2 liner is een goede investering.

Geweldig horloge. Ben er nog steeds ontzettend blij mee.

7 likes

Mag hier ook weer posten met mijn nieuwe aanschaf !

Tudor Grantour…

14 likes

Dit dacht ik ook, maar moeilijk te vinden momenteel.

ETA is prima. Inderdaad één hier op HF, helaas een blauwe … heeft allemaal geen haast, maar wel mijn interesse!

Ik ga afscheid nemen maar ga hem zeker af en toe missen…

2 likes