Tudor only!

Fan van de pelagos, echter vind ik de LHD minder geslaagd. Ik zou ook voor de 2-Line gaan. Ga mezelf misschien ook storen aan het niet volledig dit zijn van de markers/wijzers. Maar als je hem mooi vindt gewoon doen

Ik heb gekeken en vergeleken
en voor mij is het de lhd geworden
doet oa “warmer aan”.

3 likes

Ik ben echt aan het twijfelen over de Tudor Black Bay 36 die ik laatst heb gepast bij de AD.
Iemand (positieve) ervaringen over dit horloge?

6 likes

Heb er ook sterk over getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor de BBR gegaan. Iets warmer door de kleurstelling.

Wel een supergaaf ding! Zou hem graag erbij willen hebben. Jammer genoeg een beetje veel overlap met de BBR.

1 like

Wat vinden jullie ervan dat Beckham ‘ambassadeur’ wordt voor Tudor? Ik zit aan een Tudor te denken maar dit doet wel afbreuk aan het geheel in mijn optiek. Dit hebben ze toch niet nodig?

Nondejus flippert @anon50762135EV tegenwoordig zelfs z’n krant?

hahaha na anderhalf jaar eindelijk trendsetter!

Ah je hebt hem nu, goede keuze :+1:t2:
The road to een SubC?

1 like

Dat hele ambassadeurs geneuzel zal mij een worst zijn bij de aanschaf van een horloge.

David Beckham - Tudor?
George Clooney - Omega?
The Mentalist (ben ff z’n naam kwijt) - Longines?

Ik ben eerder geneigd het merk daarom NIET te kopen. Ze kopen hun ambassadeurs om mij te bewegen tot
, ja tot wat
en dat staat me tegen


Grt, Marco

1 like

Een grote stap richting de SubC is het zeker. Langzaam kom ik dichterbij. :sweat_smile: Dat heb je goed onthouden!

2 likes

Holy cr@p. Wat een schitterende klok!! Damn

Nice! Goed bezig!

Ja heb ik onthouden idd haha. Komt omdat ik zelf ook van de BBR naar de SubC ben gegaan (tussendoor 1 week een AT gehad, niet mijn kopje koffie).

1 like

Exact. Dat heb ik dus ook.

Even een Carbon bandje geprobeerd, is het niet helemaal. Hierna de stalenband weer gemonteerd.

7 likes

Nu mag ik ook hier posten



26 likes

Zo te zien een verstandige beslissing


Grt. Marco

2 likes

Mooi die LHD.!!

1 like

By Night


10 likes

8 likes

6 likes