Tudor only!

Dat is een unieke binnen het forum denk ik.
Mooi horloge de black shield!

Even wat evenwicht brengen tussen al dit nieuwe mooie geweld.

30 likes

16 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Goed bezig!

8 likes

Jazeker! Jij ook!

15 likes

Een die je niet zo vaak ziet door het bescheiden formaat. Midsize Sub uit 1990.


41 likes

Ik vind een Tudor sub erg gaaf, maar ik twijfel over deze midsize. Prijs is een stuk vriendelijker. Ik heb smalle polsen, kwa formaat kan het al.

Al draag ik zonder gêne een Speedmaster en SKX.

2 likes

Voor het vergelijk: een Speedy is me te groot. De lug-lug lengte mag bij mij niet meer zijn dan 48mm max anders steekt het over. Midsize is zeker niet voor iedereen, ook al omdat een Sub een sportief horloge is en je dan toch een forser horloge verwacht. Maar voor mij is het gewoon prima, ik draag niet groter dan 40mm.

1 like

Mooi😍

Een Speedmaster heeft 48mm lug to lug. Op papier een 42mm horloge, omdat ze de crownguards meerekenen. In de praktijk een 40mm horloge.

6 likes

Zullen we even rustig aan doen met die wiskunde en die gekleurde lijntjes? Het is avond, morgen weer.

5 likes

Sorry man! Ik weet ook niet wat me bezielde…:sweat:

5 likes

Ik ben er wel blij mee, de theorie volgt de praktijk. Alles boven de 40mm lijkt wat clownesk bij mij. Speedy echter niet. Dus de ‘platte’ diameter zegt lang niet alles. :thumbsup:

Fastrider voor vandaag

17 likes

Klopt, qua maten past het ook prima maar ik vind het te groot, maar dat komt ook door de andere horloges in de collectie. SMP hetzelfde, past op zich wel, maar ik kan er niet aan wennen.

2 likes

Cool!!!

1 like

Zo vet he!

Had ik maar kippenpolsjes. Neem je hem mee naar de HFmeet? GA je uberhaupt? :wink:

3 likes

Haha, dat is dan weer een voordeel inderdaad :smile: Ik ga ook naar de HF meet en neem deze ook zeker mee :+1:

2 likes