Tudor only!

Ai, wat jammer… Aan de andere kant, kopen en niet dragen is ook geen optie… Bezel lijkt me wel gevoelig ervoor.

Wellicht dat het door het andere staal bij de Rolex Explorer minder is of veronderstel ik nu iets raars? Iemand?

1 like

Is 41 :wink:

Ik zei het al een paar posts terug… de 36mm draagt erg klein.

36mm datejust (zeker met zilveren plaat) vind ik perfect. 36mm blackbay lijkt eerder 33 dan 36.

1 like

Collega heeft de nieuwe Explorer 39mm
Vergelijkbare krassen bij normaal gebruik I(desk diving)
De gepolijste bezel is hier gewoon gevoelig voor
Moet wel zeggen dat sinds ik een aluminium MacBook heb het sneller gaat
Voorheen met een kunststof Lenovo geen problemen mee

1 like

Wat een beauty!

21 likes

25 likes

8 likes

19 likes

18 likes

Megaklok, prachtig!

Ben ik ook aan aan het denken. Very nice. Ik heb the blauwe gehad en die vond ik ook prachtig.

Topmerk, ik had er op een bepaald moment 3 en heb er 4 gehad. Begonnen met een sport, dan een Jumbo, een Heritage Ranger en daarna de BB Blue.

tudor black bay blue op een stalen band van strapcode:

10 likes

Ziet er goed uit! Hoe bevalt ie?

Horloge aangeschaft zonder de stalen band??

Horloge kwam op origineel lerenband. De strapcode band valt zeker niet tegen, lijkt mooi te passen en goeie massieve kwaliteit.

1 like

Zijn er ook forumleden met een Tudor Big Rose? Behalve dan die vandaag te koop aangeboden wordt?

Met name een met een donkere wijzerplaat zou ik nog wel in de collectie willen hebben ooit :slight_smile:

1 like

Nog steeds dolverliefd…

11 likes

Begrijp ik helemaal. Is bij mij het pronkstuk van de collectie. Wat op zich niet zoveel wil zeggen aangezien mijn collectie niet high end is.

1 like

21 likes