Tudor only!

En hoe zit deze? Heb m zelf ook besteld en hoop dat t niet zo’n lang ding is

Wat is de maat, 20/16 of 22/18 of 20/18 of…eindigend op 20…

22/20

1 like

Zit wel lekker hoor, maar heb geen vergelijkingsmateriaal. De band is wel vrij lang. Korte zijde is 80 en de lange is 135!

1 like

Niet twijfelen, echt een topper!

11 likes

Super Klok, vind hem zo met de end links helemaal top !!

1 like

Eigenlijk is dit gewoon een Daytona. Ja er zijn verschillen in de dial, ja het uurwerk is anders, maar voor de rest… Prachtig :sunglasses:

10 likes

Alsof je het over een zwart, wit dier hebt. Jij denkt aan een orka, ik aan een wasbeer.

6 likes

Ik denk dat de kast en pushers gewoon uit de Rolex fabriek zijn gekomen. Maar dat is wat ik denk. Die zien er echt hetzelfde uit.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Het is nog geen Daytona.
Dan vind ik deze daar dichter in de buurt komen
image

Edit: Dit vind ik eigenlijk best een heul gaaf ding!!!

5 likes

Ff oude foto

11 likes

Die lijkt er nog meer op maar prijzen beginnen volgens mij bij 4k+

Ja die zijn echt vreselijk gestegen… Om te janken.

Die bij van Wonderen is erg mooi, schijnt NOS te zijn. Maar er komt ook wel een sevicebeurtje bij lijkt me

1 like

Wist u dat…

Die op jouw foto de Tiger Woods editie is. Wist ik ook nooit maar “Tiger” op de dial komt echt van hem. Heeft daarna meen ik ook nog ism TH een Link uitgebracht. En ook een quartz golfhorloge.

Ja dat wist ik wel. Eerlijk gezegd doet het wel afbreuk aan ‘de mate van het willen bezitten van een Tiger horloge’ hahaha.

Deze is ook leuk. En een stuk betaalbaarder

1 like

Plak je dr gelijk een vakantie achteraan :sunglasses:

1 like

Eens. Volgens meneer Van Wonderen is het horloge nagelopen en niet toe aan onderhoud. Dit ter info, voor wat het waard is.

2 likes

Ik heb hem omgehad bij Van Wonderen, hij is echt mooi en echt NOS - dat wel. Maar niet geserviced, wel nagekeken en bijgeolied… dat is dus een rode vlag voor mij - met een goede service moet je wel rekening houden nog. Er zit wel wat rek in de prijs.
Grt, Matthijs

2 likes

Helaas zit er geen rek bij mijn vrouw :joy:

Oef, te makkelijk…
*houd zijn mond…

5 likes

Dank u :wink:

2 likes