Tudor only!

Foto van vanochtend.

Blijft gewoon een heerlijk horloge.
Pieter.

10 likes

Tudor BB red @ wwwatches.nl

Koopje, 2150 op staal.

Wie koopt hem?
Neem ik 'm over een half jaartje over.:grin:

Zoā€™n gekke prijs is dit toch niet?

Ik vind 't erg netjes incl een jaar garantie voor 'n full set incl staal.
Vaak doen die wel iets meer, dacht ik.

Ik kom ze wel vaker tegen, dat is een feit.

Staat geen jaartal bij. Apart.

2 likes

Hij geeft heel vaak het jaartal er niet bij. Is toch geen moeite om er even bij te zetten. Voor mij al een reden om verder geen info te vragen.:slightly_smiling_face:

1 like

Mega betrouwbare partij overigens hoor :slight_smile:

Leuk! Dankje voor het aanbod. Als het aan de orde komt hoor je mij zeker. :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Ja dat geloof ik.
Maar net zoals @Klokkengek benoemt, wees gewoon volledigā€¦

2 likes

Ach ja, waarom niet. De Blackshield vandaag.

12 likes

of koop gewoon de mijne (zonder staal, helaas) nu al :laughing:

Nope, geen budget op dit moment.

Ik ben niet voor niks van alles aan het lozenā€¦

2 likes

10 likes

Sorry, vergeef me maar ik moest erg :joy::joy::joy: om deze opmerking, gewoon omdat ik 'm erg leuk vind.
.
.
erg leuk vind en er dus verder NIETS mee bedoel voordat ik commentaar krijg dat ik iemand beledig of dit belachelijk probeer te maken. Tenslotte herkennen velen van ons dit, toch?

2 likes

Zon!

16 likes

Tudor in 't zonnetje! Meteen maar eens de zonnige tudor nato er onder gesnoerd!

14 likes

Dat is jouw keuze. Echter biedt William Wien zowel nieuwe als gebruikte horloges tegen lage prijzen aan. En het is echt niet zo dat hij niet vaststelt wat de kwaliteit is van het horloge. Als het een beurt nodig heeft, dan laat hij dit doen. Overigens kun je ook inruilen. Hij biedt een prima en eerlijke prijs voor je horloge. Ik heb er bij hem bijna 10 gekocht, nog eentje :slight_smile:

Mocht je dus iets leuks bij hem zien, dan hoef je je wat mij betreft dus niet te laten afschrikken door het feit dat er geen jaartal bij staat.

3 likes

Staat je goed Willem :sunglasses:

1 like

Dank voor je aanvulling. :slightly_smiling_face: Het ging eigenlijk niet om mij, want ik heb het betreffende horloge al (zie foto boven). Ik weet dat Wien een goede naam heeft, maar mijn opmerking ging meer over het niet volledig zijn in de advertentie informatie. Daar zou ik over vallen, maar dat is uiteraard persoonlijk. Niets negatiefs van mij verder over William Wien. :+1:

1 like

Na een weekend dragen kan ik zeker zeggen dat de nieuwe aanwinst goed bevalt.
Draagt super deze Tudor.

17 likes