Tudor only!

Soms spoken de gedachtes door mijn hoofd maar heeft ook te maken met keuzes. Net een huis gekocht dus neem ik ook mee :grimacing::wink:

Ben aan het sparen voor een bbblue, maar met deze gmt moet ik denk ik toch eens gaan heroverwegenšŸ¤·šŸ½ā€ā™‚ļø

en rolex is 100m tudor 200m

1 like

met bracelet , en 3390 euro met strap ( leder of canvas) :heart_eyes:

Kijkt er iemand eens in Basel naar de dikte van die Black Bay Fifty-Eight? Want als die even dik blijft als de 41mm, dan wordt dat best een tonnetjeā€¦ hopelijk hebben ze deze ook wat vlakker gemaakt, dan isā€™t wel een topper!

3 likes

???

nieuw caliber lijkt me, dus misschien ook dunner ?

https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-fifty-eight/m79030n-0001

1 like

:scream:39 mm. Word gek, kleinere modellen, gmtā€™s, alles!!! Goed bezig bij Tudorā€‹:ok_hand:t4:

1 like

Ja maar verder als het zwembad komen ze toch niet !!

1 like

Klopt inderdaad: Tudor MT5402 vs MT5602 in de reguliere Black Bay, we gaan de details nog moeten afwachten. Ik vind er ook nog geen deftige afbeelding van, dan maar een screenshot.

2 likes

Zijn dat polished center links?

1 like

Zo te zien hier geen groot gat tussen de kast en de band !!

3 likes

Neeā€¦ de band lijkt ongewijzigd

1 like

OkƩ, vind ik ook mooier.

5402 in plaats van 5602 die laatste is 6 mm misschien is de 5402 dan wel 4 mm dik ?!
De kast lijkt lager in ieder geval

1 like

Codetaal is niet mijn sterkste kant :joy:

Ik doe ook maar een gooi :grin:

Het ziet er inderdaad veelbelovend uit! Als de code ontcijfering van @flieger63 klopt, dan komt deze hoog op mijn lijstje denk ik :smiley:

1 like

Ja dat zou hem bijna perfect maken :thinking: iets dunner !! We wachten af maar hou deze wel in de gatenā€¦is er een release datum ?