Voorstellen is géén verplichting hier, wat al meerdere malen is medegedeeld, dus als je hier zelf geen behoefte aan hebt niet nodig. Iniedergeval, van harte welkom en alvast veel plezier met één van deze twee pracht horloges. Heb je al meerdere horloges in bezit?
Persoonlijk heb ik weinig met een kroon op links en vind ik het blauw icm met het titanium erg gaaf, dus mijn stem is de blauwe. Als je een tweedehands zoekt, kun je een advertentie plaatsen in de horlogemarkt - gezocht rubriek (volgens mij kan dit wel als nieuweling?) . Van beide soorten circuleren er een paar op het forum, dus wie weet helpt iemand je verder.
Ik heb beide gehad. De blauwe is de mooiste. De LHD (genummerd maar niet gelimiteerd) heb ik impulsief gekocht in de hoop dat de productie spoedig zou stoppen en dat het hierdoor een bijzonder horloge zou blijven. Dat was helaas niet het geval. Uiteindelijk heb ik ze beide onlangs van de hand gedaan omdat ik niet langer elke dag bij het zwembad kan liggen (wat ik wel deed toen ik de blauwe kocht) en ik ze in het normale kantoor leven niet zo praktisch vond wegens te bulky. Dus als je het mij vraagt: prachtig horloge, perfecte diver, best chunky. Blauw is mijn keuze…
Pelagos LHD !
Ik zou voor de LHD gaan.
LHD zonder twijfel. Kleurcombinatie is perfect met het titaniumgrijs en alles behalve saai. Schitterende tool watch. Geen fan nieuwere subs op leer, maar deze diver doet het wel goed op een leren band vind ik …
Je maakt me gelukkig met een dooie vis. Wat is dit nou weer Pelagos 39mm.
Zelf heb ik de blauwe(RHD) op een blauwe NATO, draagt fantastisch. Mooiste klok die ik heb en bijna altijd mijn 1e keuze voor welke gelegenheid dan ook.
Tja, ik ben bevooroordeeld, want heb de blauwe. Echt prachtig. Heb de LHD nog nooit om gehad, maar vind ik ook mooi. De blauwe is alleen wat uitgesprokener, kleuriger, zomerser…
Gaaf hè? Ze gaan wel een keer luisteren.
Dank je. Blauw heeft idd mijn voorkeur qua looks en praktisch gebruik.
Ik zou gaan voor de LHD. Anders als anders … echt een eigen gezicht. De normale zwarte en blauwe zijn absoluut ook leuk, maar toch wel weer “gewoon”.
Heb zelf de blauwe gehad , hardheid van titanium vond ik zelf best tegen vallen
sneller butsen en krassen ,( ten opzicht van staal )
Maar blijft een schitterend mooi horloge
De blauwe Pelagos en de BB zijn mijn favoriete Tudors!
Dat is bekend van titanium…en jammer idd.
Als iemand hier een Pelagos weg doet, dat houd ik mij aanbevolen!
Je vergroot je kansen aanzienlijk als je een topic in Gezocht (lichtblauwe kleurcodering) aanmaakt.
Verder zou ik vooral kopen wat jij mooi vindt. Het is een geweldig horloge dus echt verkeerd kan het niet gaan (mits je koopt bij een betrouwbare verkoper). Mijn voorkeur gaat naar de blauwe: frisse kleur en matcht mooi bij het titanium. De LHD vind ik te druk met die beige lume en rode belettering.
Eigenlijk zoals het zou moeten: zwart en kroon réchts…
Dus de twee aanschaffen en een beetje modden!!!
Nou, het is de LHD geworden, althans die komt met een week of twee binnen. Fingers crossed!
Mooie keuze! Dat wordt genieten straks