Tudor Pelagos

mooie klok, jammer van het titanium.

Verder vind ik de rehaut ofwel minutenring niet zo geslaagd, Gewoon een taps toelopende minutenring tot op de wijzerplaat was rustiger geweest ipv die hoekjes en randjes om de indexen.

Mwa…Liever de nieuwe PO.

op de maat en wijzerplaat na vind ik deze perfect!

Zeemeester Schreef:

op de maat en wijzerplaat na vind ik deze perfect!

hij nog wel een tikje groter gemogen

Ook niet echt mijn ding…bij Tudor altijd het gevoel van…ik wil een Rolex maar die prijs he!..

Mooi ding, maar ik hou het toch maar op m’n “nep-Tudor”:smiley:

Ja, ik moet toch WAT verzinnen om dit mooie klokje weer eens te posten;)

Qua looks en techniek vind ik 'm echt top!
Qua maat zal het kantje boord worden… zou 'm echt moeten passen, maar ben bang dat hij aan de flinke kant is (ook qua dikte).
Wel lekker licht door het titanium, zal 'm comfortabel maken.

Net de prijs van de dealer binnen gekregen 3150 euro leverbaar vanaf juni

appied Schreef:

Net de prijs van de dealer binnen gekregen 3150
euro leverbaar vanaf juni

Da’s heel goed te doen!

Kijk, dat zijn andere prijzen dan Rolex. Ik vind hem wel mooi hoor. Misschien toch eens kijken om geld opzij te krijgen voor deze.
Voor de Sub no date lukt het bijna niet meer, elk jaar weer duurder.
Gaat met deze ook wel gebeuren, maar deze ligt nu al onder de prijs van een 2e hands snd

Kijk, dit is een horloge welke ik serieus overweeg aan te schaffen. Enige wat me kan weerhouden is de 42mm. Eerst maar eens in het eggie zien.

Ik ga hem zeker in real life bekijken.
Ik weet niet of het titanium zal bevallen, titanium wordt niet “mooi” oud m.i.

Ziet er niet verkeerd uit.

hij is mooi maar iemand zei tegen mij seiko op de plek van tudor en … hij heeft wel een beetje gelijk : )

Ben al jaren aan het gluren naar een mooie Sub (of mogelijk zelfs een DSSD), maar daar moet stevig voor gespaard worden. Nu vind ik dat geen probleem alleen het Rolex merkje wel een beetje ivm imago (no flame oid :))
De Tudor is voor mij het perfecte alternatief; dit gaat m worden!

Heb hem in het echt gezien en moet zeggen dat hij me minder pakte dan op de foto’s. De Black Bay daarintegen juist omgekeert, op de foto’s minder maar in het echt toch érg pakkend.

Black Bay lijkt mij indd ook een mooi ding in real life. Vind m op foto’s wat klein lijken maar wel mooi.

Nieuwe Tudor iPad app is beschikbaar in de appstore.
Niet bijzonder, wel leuk :slight_smile:

Bevestigde prijzen in Italie: (zal niet veel anders zijn hier)

Tudor Black Bay (strap): 2470 € available from july

Tudor Black Bay (bracelet): 2720 € available from july

Tudor Pelagos: 3305 € available from may

Tom Koerts Schreef:

Bevestigde prijzen in Italie: (zal niet veel
anders zijn hier)

Tudor Black Bay (strap): 2470 € available from
july

Tudor Black Bay (bracelet): 2720 € available from
july

Tudor Pelagos: 3305 € available from may

Wat vinden we hier van? overpriced of mag tudor dit vragen voor deze klokken? Ik ben iig benieuwd waar de prijs naartoe gaat als de eerste gekken um hebben en de markt weer rustig wordt!