Tudor Prince Only

Ook nog steeds tevreden met de koop :+1:

15 likes

Erg tof op leer! :smiley: Het maakt het meteen een ander horloge. Ik heb deze 2 bandjes nog liggen die ik er een keer op wil doen.
Krijg je de bracelet er een beetje makkelijk af?

4 likes

Heel gemakkelijk met de ‘drilled lugs’. Ik heb het met een cocktailprikkertje gedaan.

1 like

De vraag is alleen. Gaat ie er ook weer gemakkelijk op?

Ook nog tevreden met de aankoop . :smile:

14 likes

Nog een Prinsje erbij :ok_hand: :grin: :prince:

20 likes

Ohjee… meneer post hier even één van de meest begeerde Date Day’s. :sweat_smile: Maar ik gun het je hoor! Prachtig horloge en schitterende dial. :smiley:

2 likes

Lijkt wel een dial die met donkerblauwe inkt bewerkt is. Uniek.

2 likes

:crazy_face:

1 like

Heel fraai!! Geniet ervan

1 like

Heel mooi , en nu genieten .

1 like

Wat vinden jullie van de stalen band? Het zijn geen solid end-links of wel?

Ik hou op zich wel van die vintage vibe, lekker licht op de pols en SEL’s zorgen vaak ook voor grijze haren bij het monteren :grin:

Ik heb er nu 1 schakel uitgehaald, maar wel op het laatste standje van de sluiting. Als het wat kouder wordt dan vis ik er nog wel een link uit. Op zich viel dit klusje nog wel mee, maar ik denk dat ik bij de volgende wel een heatgun gebruik om de loctite te smelten.

1 like

Ik vind de band super. Een van de meest comfortabele banden die ik heb. De hollow endlinks zijn simpel maar volstaan prima.

2 likes

Die van mij is ook binnen :smiley: nu de band nog passend maken. Moet ik nog ergens op letten of kan ik gewoon die binnen eruit slaan :innocent: Bij mijn andere horloges staan er pijltjes op welke kant ze eruit moeten :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik zou gewoon een passende schroevendraaier gebruiken :pray:t2:

3 likes

Dat is waarschijnlijk beter ja :grin:

2 likes

Ik zou er rekening mee houden dat de schroefdraad van de pinnen met loctite vastzitten. Een goede 1mm schroevendraaier heb je nodig en eventueel de tegenovergestelde kant van de pin verwarmen met een heat gun en opnieuw loctite toebrengen bij het plaatsen.

2 likes

Bedankt, die had ik inderdaad ook gevonden. Het is inmiddels gelukt 2 schakels te verwijderen met maar 1 klein krasje :sweat_smile:

1 like

Misschien een domme vraag maar hoe kan je de Aziatische website van Tudor bezoeken? Heb je daar perse vpn voor nodig of is er een andere handigheidje?

Wil namelijk graag alle modellen bekijken die hier niet te koop zijn ipv alleen het aanbod van Chrono24.

Alvast bedankt voor de reply’s :v:t3:

1 like

Je hebt een VPN nodig met een server in Hong Kong. Ik weet niet of er andere manieren zijn om de site te kunnen bezoeken. Ik gebruik zelf Windscribe in Google Chrome, die is gratis.

2 likes