Valt me overigens op dat Jetco de prijzen allemaal flink heeft verhoogd .
Zowel op C24 als haar eigen website!
Kan ook door de dagkoers komen.
Ja, was me ook opgevallen! Goed teken voor degene die er al 1 hebben. Tegenvaller voor die 'm nog willen kopen.
Betreft de prijzen bij Jetco zelf. Ik heb mijne gekocht voor 16.020 HKD, ze gaan nu voor 17. 622. Aardig verschil
Inderdaad van HK$16.020 naar HK$17.622
Dat is zo’n €175 verschil!
En daar komt dan ook nog eens de BTW overheen dus netto zo’n €211 extra
Sta op het punt om een M76213-0001 aan te kopen.
edit: intussen besteld :-p
Was eigenlijk op zoek naar een Datejust 16233, maar in the end vind ik dit meer een sure thing dan mezelf in een franken/afgeragd mijnenveld wagen of veel teveel geld neertellen voor een correcte voor enkel dat kroontje op de dial.
ENNN ik hou nu budget over om m’n grail Polerouter 18k gold verder te hunten.
Gefeliciteerd!
Next victim. Target locked:
Thanks!
Ben benieuwd naar de time-keeping van dit beestje.
Veel goede dingen over gelezen.
Blijf ik de enige met een witte wijzerplaat hier ?
Gewoon top!
De mijne loopt erg goed, ruwweg + 1 s / dag.
Dat doet een Rolex niet veel beter!
Ik heb 'm bij die trader uit Denemarken besteld omdat ik geen zin had in douane geneuzel hier in BE én ik heb een goed prijsje weten te onderhandelen.
Zij doen geen timegrapher of qc pics/vids, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt qua timekeeping.
Nope, ben ik met je eens.
Had m’n oog op een 16233 tapestry dial, maar deze Tudor Prince Date Day is ook verdomd schmexy. Die 16233 tapestry komt er wel eens als ik écht geld te verbranden heb aan overgewaardeerde dingen.
Keuze voor Tudor was keuze met hart én verstand.
Heb je 'm bij Yourwatches gekocht?
Yes Sir.
Mooi exemplaar
Oké. Ik heb de mijne (ref. 76200-0011) daar ook vandaan.
Tip: check even of alles in de doos zit. Bij de mijne waren ze één van de boekjes vergeten in de doos te stoppen (waarom ze die er überhaupt uitgehaald hadden is me een raadsel). Ik vond daar iets van en Chrono 24 gelukkig ook.
Aangezien de mijne ook 12 seconden p/d in de - liep, ligt hij nu in het servicecentrum voor een afstelbeurt… kunnen ze gelijk controleren of ‘alles verder in orde is’ . Want ik heb er een beetje een vieze nasmaak van (komt ook de de communicatie van yourwatches).
Ai, dit klinkt niet zo goed.
Wat wisten ze dan te melden over het missende boekje/document?
Ik vroeg in communicatie met Ana (mijn contact bij het overleg via C24) naar een video op de timegrapher en/of QC van het horloge (cfr. Jetco) maar dat kon ze niet voor me regelen.
Lullig overigens dat je met een splinternieuw horloge al naar het service center moet. Hopelijk had je gewoon ‘malchance’ en is het geen gewoonte bij hen.
Ben er overigens van overtuigd dat zij hun spul ook gewoon bij Jetco en/of Bern Watches Macau sourcen.