Echt een ontzettend tof horloge. Deze is misschien wat klein voor jou? Heb je hem al wel eens irl gezien? Je mag hem uiteraard altijd komen bekijken.
Ja hoor ik van veel die hem hebben, is dit de 35mm ? Die zal voor mij te klein zijn ben ik bang…
De mooiste uitvoering
Klopt idd.
Ja en ik zal de large moeten hebben ben ik bang
Niks mis met die Cartier
Die zou zomaar eens op mijn pols kunnen passen
Ik zit even bij Jetco te kijken, de M76213-0012 is nu ook niet meer op voorraad. Geen zwarte platen meer dus.
Voelt stiekem wel weer een beetje speciaal dat ik nu ook een niet voorradig model heb
Gaat om deze
Worden alleen maar specialer. Ik ben ook super blij dat ik er nog op tijd bij was afgelopen september.
Foto’s zijn wat vaag maar lijkt mooi te zijn.
Ja, er zijn wat HF leden op zoek naar deze versie dus ik dacht ik deel het hier. Ik heb verder geen relatie met de verkoper en nu ik wat beter kijk zie ik dat de bezel gepolijst is en dat de kast ook wel wat butsjes heeft tussen 13-14 uur.
Zal echt wel aan de belichting liggen. Kan me niet voorstellen dat er verschillende legeringen worden gebruikt.
Erg mooi model overigens! Schitterend.
Foto’s worden niet scherp genoeg om dat te zien op mijn telefoon. Wat ik wel zie is dat de kast wat scherpte kwijt is.
Zonde
Die witte is er nog bij Jetco met diamanten op de plaat
Prachtig!