Tudor Prince Only

De maat is perfect.
Had ik wat schrik voor omdat ik enkel grotere duikers heb…
Zeer tevreden :ok_hand:

1 like

Tof hoor two tone én linnen dial :star_struck:

Echt een fijne klok…. Heb hem sinds 2020 sept
En is nog niet voor een ander horloge van de pols geweest :wink:

Fijn weekend!

12 likes

Echt een heerlijke beauty helemaal eens :sunglasses:

11 likes

Die platen zullen heerlijk schitteren in het zonnetje :heart_eyes:

1 like

Na jarenlang grote horloges gedragen te hebben vind ik het erg spannend of dat 34mm niet net weer te klein is.

Ik wild eerst voor de DD gaan, maar uitverkocht. En stiekem vind ik de plaat van de date versie mooier doordat het window voor de dag ontbreekt.

Maar 34mm… ik vind het lastig.

Zie hier mijn test opstelling.

7 likes

Het echte horloge heeft natuurlijk iets meer body en het lijkt mij (afgaand op de foto) dat je niet hele dikke polsen hebt. Zou dus prima moeten kunnen, afgaand op bijv. deze ervaringen:

6 likes

Persoonlijk zou ik het net wat ielig vinden al moet ik zeggen dat het verschil tussen de oudere dd (35mm) en de nieuwe dd (36mm) ook bijna niet op te merken is. Passen is weten als je in de gelegenheid bent.

1 like

35mm

6 likes

16 likes

Staat prima.

1 like

Ik heb polsen van 17,5 /18cm en twijfelde eerst ook over de 34mm. Maar eenmaal om de pols stond het mij prima en rock ik die 34mm gewoon :sunglasses:

Oordeel zelf :

7 likes

Tja staat inderdaad prima …

Verklaart waarom deze 38mm de bijnaam “jumbo” kreeg :grin:

4 likes

Die had je nooit weg moeten doen :grimacing::wink:

1 like

Wel spijtig om te lezen dat de voorraad van de Prince modellen zo snel aan het opdrogen is. :sneezing_face: Die komen nooit meer terug. :shushing_face:

De verkoop van deze jumbo was de besmetting met het horlogevirus :microbe: :man_facepalming:t3: of doel je op @Gary1988

1 like

Ik rock ook een uber mannelijke poslmaat van ergens tussen de 16,5 en 17cm. Dus ik denk wel dat het goed gaat komen :grinning:

Dank voor de meningen :+1:

Incoming in 3, 2, 1…

3 likes

36 mm op 21 cm pols, wel iets meer aanwezig door de kleur wellicht :sunglasses:

7 likes

Het goud en fluted bezel geven hem inderdaad ontzettend veel “presence” wat je bij all steel veel minder hebt. Dat heeft mij ook aangenaam verrast.

1 like