Tudor Prince Only

Prachtige foto’s!

1 like

Heel tof ding hoor in die configuratie! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel nice!

Ik mis die van mij toch nog wel eens

9 likes

Vooral als je dan inzoomt. het zijn echt wel hoogwaardig afgewerkte horloges. :ok_hand:

1 like

Is ook echt een fantastisch horloge :sunglasses:

1 like

Zouden het ook echt de NOS oyster cases zijn van Rolex?

1 like

Ik snap exact wat je bedoeld.

Ik mis hem ook.

7 likes

Ja dat weet ik niet
 alles is natuurlijk wel Tudor ‘stamped’ op deze editie. Maar goed, wie weet dat ze dan alsnog uit de productie van Rolex komen, dat zou kunnen toch?

Wat is voor jullie eigenlijk de reden geweest om de Prince te verkopen @munkel en @TiBrew? Ik denk er af en toe ook over om m’n Prince te verkopen nu ik een order heb geplaatst voor een Datejust. :sweat_smile:

Precies dat haha.

Ik liep Gassan in en er lag precies de DJ die ik graag wou hebben.

Dus die gekocht, even later de tudor verkocht, gezien die toch in de kast zou verdagen.

Ja dat zou dus ook mijn reden zijn
 de kast, size en kroon zijn natuurlijk identiek. Behalve dat de Prince wat meer een vintage gevoel geeft.

Ik heb altijd geroepen dat ik m’n Prince Date Day nooit zou verkopen
 maar met een Datejust incoming begint dat te wankelen.

3 likes

Toen ik de Prince D+D had, was het ook hét horloge voor mij. Ik had ook het gevoel nooit een andere meer te kopen.

Tot ik de DJ tegen kwam die ik al een tijdje zocht, ook gewoon zo in de vitrine bij Gassan. Puur geluk, had het nooit verwacht.

En ja, ik heb altijd mezelf voorgenomen, als het ene komt, moet het andere gaan.

Overigens is de prince echt een super horloge, en dunner dan een Rolex, wat ik eigenlijk wel waardeerde. Daarentegen, is de jubilee band van een Rolex wel vele malen solider qua gevoel dan die van de tudor.

Qua kast, onderdoen ze elkaar eigenlijk niet zo veel, de Rolex is iets ‘beefier’ ondanks dat het dezelfde maat is.

6 likes

Denk dat je daar wel echt spijt van krijgt. De Prince en DJ zijn ondanks de overeenkomsten echt andere horloges. DJ met fluted bezel is meer een juweel. De Prince in deze configuratie een vintage toolwatch. En zie hem maar eens zo terug te vinden als je spijt krijgt.

Ik weet het 100% zeker. De mijne blijft altijd😁

2 likes

Daar heb je wel een punt
 de prince SS is moeilijk te vinden.

1 like

Ik ben sinds kort de dj 36mm blue fluted dial en bezel tegen gekomen en ik denk dat deze niet misstaat naast m’n d+d mosaic linen dial. Ik gok dat ik dan ook spoedig naar een ad ga om een dj naast mijn Tudor te houden. Nu zeg ik in ieder geval dat mijn Tudor niet weg gaat. Ik draag m bijna dagelijks sinds ik deze bijna een jaar geleden via hf heb aangeschaft!

1 like

Verveelt hier ook nog nietđŸ‘ŒđŸŒ

11 likes

Ja die stalen is wel geillekker.

1 like

Het is echt mijn daily sinds ik hem heb. Verveelt eigenlijk geen seconde.

1 like

Dat is helaas wel een groot onderdeel dat mij echt tegenstaat van die moderne Rolexen. Wat dat betreft vintage datejust of moderne tudor :yum:

1 like

Ik had voordat ik de Prince kocht m’n zinnen gezet op een ander horloge welke toen was aangekondigd maar op zich liet wachten in de winkels. In de tussentijd knaagde het om iets te kopen. Toen was ik bij JetCo aan het browsen en was opeens die zwarte plaat op voorraad. Ik dacht, die is er nooit lang, meteen je slag slaan!
Nooit spijt gehad van de aankoop (integendeel), maar uiteindelijk wel spijt dat ik m’n budget in een impulsaankoop had gegooid en niet op het andere horloge heb gewacht. Dus toch maar gekozen om de “impulsaankoop” er weer uit te doen en te gaan voor het “originele plan”.

Zie originele plan

Grappig genoeg is juist de configuratie Prince die ik zo impulsief kocht omdat ie “nooit lang beschikbaar zou zijn” nu nog 1 van de weinigen die JetCo nog steeds heeft :joy: :man_shrugging:
Misschien een teken om 'm weer te kopen.

3 likes

Voor de liefhebber, zeker geen slechte prijs denk ik! Model is al heel lang uitverkocht!

2 likes