Tudor Prince Only

Die was ook in de running met stick dial, maar de zilveren plaat was eerder op voorraad :blush:

1 like

Ben nog in’t proces van fondsen werven, als die nog een paar weken blijft staan is de kans groot…
(Wil wel geen spijt hebben van de kleurkeuze dus toch ook nog even nadenken). Is lastig dat ze nergens te bekijken zijn.

Veel kijken naar filmpjes op YouTube. Staan best wat varianten goed zichtbaar YouTube, en uiteindelijk gewoon kiezen.

Zijn geweldige horloges. De linen/mosaic dial in het zilver, zoals van de advertentie, is echt top.

2 likes

Moest je in de buurt komen van Antwerpen noord mag je steeds eens komen passen :wink:

1 like

Bedankt! Zelden, woon in zuidwest Vlaanderen, maar ik hou het in het achterhoofd. Je weet nooit, kerstmarkt of zo. :slightly_smiling_face:

Maak je niet druk, met dit horloge kan je bijna geen foute keuze maken.

Tja, dat is ook een lastige. Mijn vertrekpunt is vanaf het begin een two tone versie geweest, en uiteindelijk op deze champagne plaat uitgekomen. Maar zoals wel eens eerder is gezegd, met de Tudor Prince kan je onmogelijk een foute keuze maken!

Weet iemand de dagelijkse acceptabele afwijking voor een prince date day onder garantie?

Niemand die de afmetingen weet?

Geen succes bij de AD?

Nog geen antwoord gehad…

Sinds twee weken weer een tudor prince bezitter. Erg blij mee! Casual, compact, waterdicht, super!

13 likes

Oeh, grote jaloers!!

:grimacing::grimacing::grimacing: dhl heeft denk ik met mijne gegooid… Hij is vandaag 7+ minuten verloren…:roll_eyes:
Op naar een RSC dus!

1 like

Kwam hij nageltje nieuw uit Singapore?

Nee maar mint ++ uit Duitslands. Hij is nog geen jaar oud.

Hmm, dan heeft ie nog gewoon garantie dus snel terug ermee. Zou zomaar door het vervoer kunnen komen ja (of hij was al slecht…), maar dat weten ze bij Tudor niet :smiling_imp:

Succer ermee, altijd balen dit soort dingen. Alleen het gedoe wat je er van hebt al.

1 like

Ssstttttt…

Mijne moeten ze nog versturen :grimacing:

4 likes

Cool. Ik ben ook echt nieuwsgierig naar deze, heb um nog nooit in handen gehad

1 like

Dit is een 34mm date, voor mijn vrouw besteld.
Maar ook erg benieuwd want “blind” gekocht.

Voor mezelf zou ik de day date 36mm bestellen.

0dae47039f.jpeg.500x500

2 likes