Tudor Prince Only

Welkom! We hebben ook een marktplaatsje hier op HF, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

4 likes

Dag Tijner, bedankt voor je suggestie. Ik had de post in kwestie gezien, maar zoek de versie met stick indices op de zwarte plaat. Bovendien verkies ik een volledig nieuw horloge, indien dat onmogelijk blijkt ga ik uiteraard voor een gedragen exemplaar.

1 like

Volgens mij is het één en hetzelfde bedrijf yourwatches.dk of it.
Ze gingen er nog meer in Europa opstarten stond op de .dk site.

1 like

In het verleden is de 76213 met zwarte plaat en stick markers vaker niet beschikbaar geweest bij Jetco, om later toch weer leverbaar te worden. Enkele dagen geleden heeft bijvoorbeeld @ReizendeOomRoel er ook weer eentje kunnen bestellen bij Jetco.

Als je dus echt graag deze uitvoering zoekt zou ik gewoon de site de komende tijd goed in de gaten houden. Zelf heb ik prima ervaring met Jetco

1 like

Toch gewoon te bestellen :thinking:

Paar weekjes wachten :muscle:t2:

2 likes

Heb je al contact gehad met Chris?

1 like

Ja. Chris of Alex kun je gewoon per whatsapp bereiken. :ok_hand:t2:

1 like

Ik zou diegene die in het blauwe gedeelte staat echt de kans geven. Waanzinnige uitvoering, spreek uit ervaring :crazy_face:

3 likes

Dankje mensen, ik zie dat ie inderdaad gwn op back-order staat bij Jetco. Ging enkel op hun Chrono24 account af.
De plaat met Arabische cijfers toont kleiner en met mijn 21cm pols heb ik dat niet nodig. :wink:

1 like

Heb vorige week ook bij Jetco bestelling gedaan, een 34mm Prince maar ook via Chrono want extra bescherming maar indien niet mogelijk zou ik ook gewoon direct bij hen bestellen maar wel met CC en/of Paypal.
Ze nemen wel hun tijd hoor :expressionless:
10dgn geleden besteld en afgelopen maandagmorgen melding dat UPS label is gemaakt met berichtje erbij dat ze vrijdag pas meegeven :thinking:
Reden…activation warranty card. Geen idee wat ze hiermee bedoelen want stempel erop lijkt me het hele werk…toch?
Maargoed…hopelijk voor volgend weekend binnen (verjaardag vrouw)

1 like

Hier ook 21cm polsomtrek…
Inderdaad een verschil tussen beiden:

4 likes

Nee volgens mij worden ze tegenwoordig bij Rolex en Tudor ook echt geregistreerd en geactiveerd in een systeem. Maar duurt idd lang. Mijn bestelling had ik binnen anderhalve week in huis.

1 like

Ik lees verschillende informatie over de two-tone. Is alleen de lunette van goud of ook de middelste schakels van de band?

1 like

Bij de huidige modellen, is alles wat goudkleurig is van 18k massief goud. Let wel, de center-links van de bracelet zijn hol en dus niet massief.

Iemand een linkje naar een Aziatische Tudor website waar de Prince op staan :thinking:
Kan locatie niet aanpassen dus blijf dezelfde horloges zien na aanpassen taal.

Je kan de goede website helaas alleen bereiken door je VPN op Hong Kong bijvoorbeeld te zetten

1 like

Hier een foto van de center link

4 likes

Wel goed afgewerkt. :ok_hand: Stukje staal om het goed om rek te voorkomen.

1 like

Hier paar screenhots

4 likes

Top :+1:t2: