Tudor Prince Only

Allemaal…die weg konden :grimacing:

1 like

Weet iemand of er optisch verschil zit tussen de gouden fluted bezel van de Prince modellen versus de huidige Datejust modellen van Rolex.
Overigens niet om uit te wisselen of iets dergelijks maar ik was gewoon benieuwd naar de uitstraling.

1 like

Geen idee, goede vraag.

Ja ik ben bijv benieuwd of die net zo dik of wellicht subtieler is.

Maar wellicht kan @Leon280 die vraag beantwoorden. :smiley:

6 likes

Vanavond kan ik wel wat vergelijkings foto’s maken. Wordt wel GG vergelijken met RG.

1 like

Ik zie er weinig verschil tussen.
De reflectering in de zon is wel anders.
Dus de vorm zal nihil anders zijn

1 like

Ik dacht dat alles dezelfde was als Rolex. Kast, bezel, kroon, caseback,…
Enkel de band, dial en movement anders.

1 like

Al vind ik hier op de foto de tudor nog ranker dan de rolex.

Sinds vandaag trotse eigenaar van deze vintage Tudor Submariner 79090 met alle plexi-galore! :heart_eyes:

41 likes

Topper :+1:t2:

Plexi-sexy :point_down:t2:

12 likes

Prachtig!

1 like

Heel nice! :sunglasses:

Even een vraag, hoe doe jij het met de duikers extensie in de clasp? Mijn band is eigenlijk net iets te groot dus zou met de fijn verstelling een puntje willen opschuiven, maar dat kan niet vanwege de dichtgevouwen duikers extensie…

Jeetje, die subjes zien er heerlijk uit zeg.

2 likes

Weet niet pcies wat je bedoelt maar denk dit :point_down:t2:

Die duikers extensie zit geklemd in die gaatjes dus je moet deze er eerst eruit trekken en dan kun je band verstellen.

1 like

Juist deze 76213-0010 van @ReizendeOomRoel in ontvangst genomen…zo’n knap horloge, wow! Nogmaals bedankt voor deze buitenkans en de vlotte afhandeling, Roel! Foto’s volgen wanneer er meer daglicht is.

2 likes

Nondeju, die is netjes.

Is dit dan veel nieuwer dan mij. 76100?

4 likes

Hele mooie heb je!

1 like

Nee, scheelt hooguit een paar jaar. De 76100 is een transitional ref. Tudor Sub en het enige verschil is de mercedes wijzers op de 79090.

1 like

Dan heb je een extreem mooi exemplaar weten te vinden! :+1::+1:

1 like

Een paar foto’s van de date+day naast een 16030 en een 126231 voor degenen die wilden vergelijken.

Ik zie erg weinig verschillen moet ik zeggen. Uiteraard wel met de 126231, maar niet met de oude.

10 likes