Tudor Prince Only

Er staat er eentje in het blauwe deel :wink:

1 like

I know…:wave:t2:

Gedaan met werken se :grin:

11 likes

In het ‘blauwe’ gedeelte probeert iemand een Tissot Gentleman Silicium te verkopen en hij hamert er maar op dat het horloge ( mede door de bezel ) wel 5,5 gram GOUD bevat…Nu vraag ik mij af hoeveel goud zit er in cq aan zo een Tudor Two-Tone Prince ??

1 like

Geen idee hoeveel gram. Maar de bezel en kroon zijn massief. Schakels zijn caped.

1 like

Ik ben gewoon nieuwsgierig. Vandaag het gehele topic doorgespit. Van alles ontdekt. Overweeg namelijk en Prince te kopen :face_with_monocle:

1 like

De effectieve waarde van die 5,5 gr goud zou een waarde hebben van -200€. Dus zal niet veel waarde toevoegen :see_no_evil:

2 likes

Ben het hier mee eens. Horlogemerk rekent uiteraard een grote meerprijs zodra er goud in het horloge zit verwerkt. Maar vind het niet een usp…

1 like

Net via Whatsapp wat contact gehad met Victor van https://jc-station.com alleen onderstaande is momenteel op voorraad. De koers is wel gunstig nu.

Bv de onderste 34mm ( 74033-0018 ) met prachtige zilver mosaic dial komt dan op circa €1740… uiteindelijk maal circa 1,25 dus €2180

1 like

Maand geleden E1728 betaald dus koers toch iets minder gunstig :expressionless:

6 likes

Ook een andere ( meer mainstream ) dial…toch ? :wink:

1 like

Welke maat pols heb je…34mm is best klein hoor.
Ik heb deze nl voor mijn vrouw gekocht.
De 36mm Day-Date is iets duurder maar voor de meeste toch de betere maat en stuk meer waar voor je geld.
Denk dat je spijt krijgt als je de kleinere koopt.

2 likes

Een 34mm was ook niet voor mij bedoeld…maar evt. voor mijn lady :wink:

1 like

Happy Thursday

10 likes

De voorraden zie je weer hard slinken…

2 likes

Ja maar ik weet nog een secret stash in 020.
Daar ligt nog een 2-tone fluted mosaic zilver dial in de stickers. Eens kijken op Black Friday :shushing_face:

Oefff, die is mooi zeg! Oogt zeker niet te klein om jouw pols.

1 like

dit is wel de 34mm op de pols van mevrouw @Spoon1

1 like

Ja he :+1:t2:

Maar

:upside_down_face: :sweat_smile:

1 like

Duidelijk nu. Mijn vrouw zoekt ook nog zoiets :relaxed:

2 likes