Er staat er eentje in het blauwe deel
I know…
In het ‘blauwe’ gedeelte probeert iemand een Tissot Gentleman Silicium te verkopen en hij hamert er maar op dat het horloge ( mede door de bezel ) wel 5,5 gram GOUD bevat…Nu vraag ik mij af hoeveel goud zit er in cq aan zo een Tudor Two-Tone Prince ??
Geen idee hoeveel gram. Maar de bezel en kroon zijn massief. Schakels zijn caped.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Vandaag het gehele topic doorgespit. Van alles ontdekt. Overweeg namelijk en Prince te kopen
De effectieve waarde van die 5,5 gr goud zou een waarde hebben van -200€. Dus zal niet veel waarde toevoegen
Ben het hier mee eens. Horlogemerk rekent uiteraard een grote meerprijs zodra er goud in het horloge zit verwerkt. Maar vind het niet een usp…
Net via Whatsapp wat contact gehad met Victor van https://jc-station.com alleen onderstaande is momenteel op voorraad. De koers is wel gunstig nu.
Bv de onderste 34mm ( 74033-0018 ) met prachtige zilver mosaic dial komt dan op circa €1740… uiteindelijk maal circa 1,25 dus €2180
Ook een andere ( meer mainstream ) dial…toch ?
Welke maat pols heb je…34mm is best klein hoor.
Ik heb deze nl voor mijn vrouw gekocht.
De 36mm Day-Date is iets duurder maar voor de meeste toch de betere maat en stuk meer waar voor je geld.
Denk dat je spijt krijgt als je de kleinere koopt.
Een 34mm was ook niet voor mij bedoeld…maar evt. voor mijn lady
De voorraden zie je weer hard slinken…
Ja maar ik weet nog een secret stash in 020.
Daar ligt nog een 2-tone fluted mosaic zilver dial in de stickers. Eens kijken op Black Friday
Oefff, die is mooi zeg! Oogt zeker niet te klein om jouw pols.
Ja he
Maar
Duidelijk nu. Mijn vrouw zoekt ook nog zoiets