Tudor Prince only

Geeft extra klasse :sunglasses::ok_hand:t3:

2 likes

Ik blijf die dial ook steeds weer fraai vinden! Ook hoe de kleur varieert van spierwit naar meer champagne-achtig afhankelijk van het licht.

15 likes

Pittig veel spijt dat ik deze ooit weg heb gedaan.:sleepy:Voor rond de 2k ongelooflijk veel horloge.

19 likes

Zeker, heeft zoveel uitstraling :heart_eyes:

1 like

12 likes

En voor dat geld is er nu niet meer aan te komen :sweat_smile:

1 like

12 likes

:ok_hand:

7 likes

Ach ja wat is niet duurder geworden.:stuck_out_tongue_winking_eye: Maar boven de 3k is het zeker niet waard.

1 like

Waarom niet? Vind voor minder maar eens een horloge met dezelfde looks, 18k goud en dezelfde merkhistorie. Tel daarbij op dat je dit horloge tot kort geleden nog met 5 jaar garantie kan kopen en dat zijn grotere broer (16233) al snel 7k+ kost.

Prima deal voor 3k/ 3.5k wat mij betreft.

4 likes

Helemaal mee eens. Alleen heeft Tudor deze modellen altijd voor te weinig geld verkocht, tot het einde in 2020/2021. Dat is toch altijd het eerste referentiepunt voor veel mensen.
Als dat straks een beetje verwaterd is zie ik deze modellen nog wel een flinke spurt maken in waarde. :ok_hand:

3 likes

Ja kan ik begrijpen. Is meer dat ik het voor mezelf niet kan opbrengen om hier ooit over de 3k te betalen.:sweat_smile:

Is een beetje hetzelfde verhaal met wat er met de Rolex date-just is gebeurd in de afgelopen 5 jaar. De Tudor Prince gaat het nu gewoon achter na.

Vond de band zelf niet boven de 3k waard, maar dat is puur mijn persoonlijke mening. :slight_smile:

2 likes

Ik vind 3k nog acceptabel gelet op wat je ervoor krijgt en het zou mij niet verbazen dat dit model nog verder stijgt in prijs. Als eigenaar uiteraard leuk, voor de liefhebber die er graag een wilt wat minder.

1 like

Iemand tips waar je een NOS (new old stock) Tudor prince date day kan kopen, websites of winkels?

Levering is gestopt door Tudor.

Yourwatches.dk heeft nog wel eens wat. Betrouwbare partij. Die HongKong dealer schiet me niet zo snel te binnen.

3 likes

Hier:
Yourwatches
Of
Jetco

Edit: als ik de prijzen zo zie zijn ze serieus al gestegen :see_no_evil:

4 likes

Denk dat je een prima deal vind in het blauwe gedeelte er staan er (toevallig) twee te koop, scheelt een hoop geld en zijn volgens mij betrouwbare horlogeliefhebbers :wink:

1 like

DD op leer :thinking:

7 likes

Opzich aardig maar de stalen band heeft mijn absolute voorkeur.

1 like

Kort geleden heb ik hem ook weer op staal gezet. Toch het mooiste.

9 likes