Tudor Prince Only

Horloge is prachtig! :star_struck:
Ik heb dezelfde als @JKlaas de two-tone day Date met gouden ā€˜linnen’ dial of hoe het ook heet.

Ik heb vorig jaar mijn twee DJ’s verkocht van 36 mm, die waren echt te klein en niet op staal. Ik heb nooit 36mm op staal gehad dus ik denk zeker dat het kan. Ik twijfel nog wel een beetje…

1 like

Geloof me. Met mijn 21cm pols had ik hetzelfde gevoel… Zeker nadat ik net mijn Omega smp had afgedaan en de Prince om.

Probeer het eens een dagje; een hele dag. Ik was er snel aan gewend en moet zeggen dat het wel vƩƩl comfortabeler draagt.

Bovendien vinden sommigen het wellicht een ā€œpooier klokā€ (hĆØ @dreski!) maar ā€œdames klokā€ heb ik nog niet gehoord :rofl:

3 likes

Tevens een update; na aanschaf van mijn welbekende Prince two-tone is nu ook de stainless variant met Mosaic dial incoming! ETA: maandag a.s. :star_struck:

6 likes

Inderdaad! Ben je er al uit welke?
Hier een vrijblijvende suggestie;

7 likes

5 likes

Begint wel een beetje eenheidsworst te worden hiero…:wink:

1 like

Omdat iedereen dezelfde modellen koopt? Wel een mooie eenheidsworst

3 likes

Nee de nieuwe OP41 in groen en geel zijn wel echte damesklokjes, dan liever een pooier… :scream:

Ik ga er nog even een weekendje over nadenken. Uit de stickers is uit de stickers…

2 likes

Vind die groene OP wel echt heel vet. Maakt dat mij dan een vrouwelijke pooier.🄸

1 like

Haha goed bezig :grin:

1 like

Let op uit de stickers ga ik lowballen, met stickers krijg je de jackpot. :laughing:

4 likes

Nog niet gezien inderdaad.

1 like

Oe spannend, alles boven de 2350 is prima :wink:

1 like

Weet iemand hier of de case van de 94614 gelijk is aan de 76200? Of dat daar veel verschil in zit?

Tja, die witte met die texture deal vind ik gaaf. Goudkleur staat me niet.
Ik zou graag een 39 mm versie zien, dus ik twijfel nog over de maat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, goud… dat dacht ik ook…
Je mag 'm altijd komen passen bij me :slight_smile:

Ter referentie, mijn polsomtrek bedraagt 21,5 cm.
Draag normaal alles tussen de 40-44mm maar dit past me prima, althans da’s mijn mening :wink:

5 likes

Fijne zondag :beers:

5 likes

Idem…

6 likes

Bij jou is het nog maar donderdag :expressionless:

1 like

4 likes