Tudor Prince Only

Haha oh sorry man! :joy: Maar hé, wat er nog niet is kan nog komen. :smile:

2 likes

Zodra ik mijzelf erop betrap me als een gedistingeerde heer te gaan gedragen zal ik zeker een exemplaar aanschaffen.

2 likes

Helaas niet meer in bezit, zo nu en dan toch wel spijt van dat deze weg is. Op de rek op de jubilee na was deze in perfecte staat. Hij zwerft nog ergens in Nederland rond maar waar is de vraag…

19 likes

Morgen binnen?

2 likes

Ik heb de levering naar vrijdag gezet… dan werkt mijn vrouw thuis en kan het pakket worden aangenomen.
Dit weekend genieten dus :star_struck:

2 likes

Kijk eens aan, dat is pas lekker het weekend ingaan!

2 likes

Met een prince sub hoef je geen heer te zijn💪

1 like

16 likes

Goeiemorgen Prinsen!

Dagje kantoor hier

19 likes

Helaas verkocht. Wil er toch wel weer een terug…

Welke Prince had je? Heb je nog een fotootje in het archief? :smiley:

17 likes

7 likes

10 likes

Misschien een onbehoorlijke vraag, maar wat zou een vintage Prince mogen kosten ongeveer? Fluted bezel is een must met een formaat van 34 of 36mm. Two Tone is fijn.

2 likes

Een precies bedrag kan ik je niet noemen, maar aangezien de TT/fluted modellen die jij zoekt nog goed nieuw te krijgen zijn (zowel de 34mm Date als de 36mm Date Day), zou ik alleen voor vintage gaan als het echt aanzienlijk scheelt tov een nieuwe. Of wil je liever vintage omdat je die modellen mooier vindt?

1 like

:point_up_2:t2: Dat vooral. Al is het niet voor mezelf. En prijstechnisch mag het best wel laag zijn. :slight_smile:

2 likes

Prachtig deze uitvoering :ok_hand:t2:, probleem blijft dat deze lastig te passen :sweat_smile:

1 like

Deze dial is toch gewoon ongelofelijk gaaf en adembenemend! :sunglasses:

14 likes

Even reclame voor een poll :grin:

2 likes