Tudor Prince Only

afbeelding

3 likes

Damn! Wel irritant toevallig dat het dan ook uit Hong Kong komt :see_no_evil:

1 like

Ik doe nog maar een plaatje, eens van een andere kant van de TP

10 likes

De gaafste prince van Tudor :heart_eyes:

15 likes

Vind eigenlijk alles van voor de jaren 96 wel geslaagd :grin: die is in wel hele mooie conditie wat is het ref?

1 like

Dit is de 79280, niet in mijn bezit maar toch een model waar ik een zwak voor heb!

En relatief gezien niet eens zo heel gek qua prijs.

1 like

Mooiste vind ik het niet, maar gaaf is hij zeker.

Na 2 weken en €350 aan nieuwe banden is de conclusie dat een donkerbruin suède bandje van 2 tientjes het beste past :grin:

Op nummer 1 staat natuurlijk de stalen band, dus die gaat er snel weer op.

8 likes

Mooie keuze man! Allicht zitten hier wel geïnteresseerden om een aantal van die banden van je over te nemen. Ik bijvoorbeeld. Mijn jubilee vertrekt allicht eerdaags naar Chris voor een revisie :sunglasses:.

Heb je per toeval een foto met alle banden op?

Ik vind deze ook wel aardig met die blauwe plaat :ok_hand:

4 likes

Bedankt voor het aanbod, maar voor nu wel tevreden met deze banden. Ik heb genoeg andere horloges waar ze op passen.

Er past maar 1 band tegelijk op dit horloge :laughing: maar ik kan proberen om een leuk gifje/collage te maken…

1 like

Bedankt, die heb ik door Ko laten maken zeker een aanrader :love_you_gesture:

1 like

Ding, dong… UPS at the door.

Nu nog een adresje vinden voor het op maat maken van de band…

18 likes

Poeh ik moet echt stoppen met dit topic te lezen! Ik ben/was nog niet van plan om een nieuw horloge te kopen, maar het wordt zo wel lastig :laughing:

`

4 likes

Bel even @Dao. Hij zat in jouw situatie een weekje geleden.

En kijk nu!

3 likes

De versie met de zwarte plaat van @ReizendeOomRoel die ik hier steeds voorbij zie komen roept naar me haha. Maar een gouden is ook héél gaaf of toch voor een witte gaan? :sweat_smile:

1 like

Ik zal morgen eens wat foto’s in daglicht plaatsen… Het is werkelijk een pracht :star_struck:

1 like

Alvast gefeliciteerd @Sandwich :+1:t2:

3 likes

In de buurt van Amsterdam kan ik hem wel op maat maken voor je.

1 like

Alvast gefeliciteerd met je NA Sandwich! Kan nu niet lang meer duren. :sweat_smile:

6 likes