Looking good! Heeft ook wel iets cools zeg dat goud op de witte plaat
Super knap!!
Haha Nice
Ja bedankt, zal het nodig hebben.
Helpen? Vooral geen lekkere foto’s posten van TT princen
Ziet er prima uit. Mag ik vragen wat je kwijt was voor het laserwelden?
Ja denk dat het geval specifiek is maar ik was inclusief verzending heen en terug 600 euro kwijt dus de herstel werkzaamheden waren 500 euro en denk dat dit het meer dan waard is.
Zo nog een beste prijs zeg, maar een prachtig resultaat vind ik
Klopt maar is wel handwerk en hij doet het erg precies. Bedoel zie niks van de polijsting dat lugs dunner zijn of iets, had ook juist gevraagd deze te verdikken waar het nodig was.
Vind ik wel meevallen. Is echt een mooi resultaat wat je niet kunt behalen met polijsten.
Ja snap ik gezien het werk dat gedaan is, echt heel netjes. Heb ook weinig verstand van herstel mogelijkheden en de prijzen daarvan haha. Is ook meer dat ik €600 op zichzelf staand best veel geld vind
Maar als jij een horloge van ongeveer 2000 euro over 35 jaar er weer netjes uit wil laten zien zoals hij was dan valt het wel mee toch? Wat ik er mee wil zeggen is wat is het waard voor jou? Ja 600 euro is veel geld maar als je horloge er weer als nieuw uit kan zien 35 jaar na fabrikage valt het mee.
Helemaal eens, in dat licht zeker waard
Investering van 17.14 per jaar. En gewoon mega mooi.
Vandaag binnen!
Blij mee, mooie vintage maat. Dank aan @ReizendeOomRoel voor de assistentie bij de maatvoering. 2 Gaatjes over in de fijnafstelling op 20,5 cm pols
Dat denk ik ook. Kan me voorstellen dat je een stuk blijer wordt wanneer je nu naar je pols kijkt.
Morgen laat ik het uurwerk servicen zodat hij straks weer jaren mee kan op dat vlak! Als hij weer terug is laat ik het zeker zien!
Ik ben het met je eens.
Het geeft mijzelf in elk geval meer gemoedsrust om mijn horloges gewoon te dragen. Als je ziet wat ze tegenwoordig al kunnen, jou horloge als voorbeeld nemend, dan vind ik €500,- zo gek nog niet.
Zeker het overwegen waard in mijn ogen.
Nou exact dit dus, het stukje geruststelling dat als je een keer je horloge beschadigd het relatief eenvoudig hersteld kan worden.