Dit is wat ik heb betaald over 16.020 Hong Kong $.
Reken over het algemeen 25% over aankoopbedrag + verzendkosten. Dan zit je wel veilig.
Dit is wat ik heb betaald over 16.020 Hong Kong $.
Reken over het algemeen 25% over aankoopbedrag + verzendkosten. Dan zit je wel veilig.
Bedankt voor de hulp!
Geen probleem.
Nogmaals. Ik weet niet of de info die ik gaf klopt in de praktijk hoor. Puur wat ik kon vinden bij Bpost
Overigens ook op Nederlandse overheidssite;
Import Belgiƫ van buiten de EU.
Inklaringskost : volgens tarief inklaarder. Niet wettelijk bepaald.
Invoerrechten is een percentage. Dit percentage wordt berekend op de waarde van de goederen + de transportkost.
De BTW wordt berekend op waarde van de goederen + transportkost + het invoerrecht.
Zie ook
Deze is weer beschikbaar!
Ook hier op het forum leverbaar
Niet dezelfde! Op het forum is met Arabische cijfers op de plaat. Die nu weer beschikbaar is via Jetco is met de normale indices! (Overigens die met Arabische cijfers ook nog steeds beschikbaar)
Klopt My bad!
De variant die hier op HF wordt aangeboden (met cijfers) vind ik Ʃcht stukken lekkerder
Valt me overigens op dat Jetco de prijzen allemaal flink heeft verhoogd .
Zowel op C24 als haar eigen website!
Kan ook door de dagkoers komen.
Ja, was me ook opgevallen! Goed teken voor degene die er al 1 hebben. Tegenvaller voor die 'm nog willen kopen.
Betreft de prijzen bij Jetco zelf. Ik heb mijne gekocht voor 16.020 HKD, ze gaan nu voor 17. 622. Aardig verschil
Inderdaad van HK$16.020 naar HK$17.622
Dat is zoān ā¬175 verschil!
En daar komt dan ook nog eens de BTW overheen dus netto zoān ā¬211 extra
Sta op het punt om een M76213-0001 aan te kopen.
edit: intussen besteld :-p
Was eigenlijk op zoek naar een Datejust 16233, maar in the end vind ik dit meer een sure thing dan mezelf in een franken/afgeragd mijnenveld wagen of veel teveel geld neertellen voor een correcte voor enkel dat kroontje op de dial.
ENNN ik hou nu budget over om mān grail Polerouter 18k gold verder te hunten.
Gefeliciteerd!
Next victim. Target locked:
Thanks!
Ben benieuwd naar de time-keeping van dit beestje.
Veel goede dingen over gelezen.
Blijf ik de enige met een witte wijzerplaat hier ?
Gewoon top!
De mijne loopt erg goed, ruwweg + 1 s / dag.
Dat doet een Rolex niet veel beter!