Tudor Prince Only

Dan moet die van mij ook maar weer eens gepost worden!

11 likes

13 likes

14 likes

Iemand een idee wanneer er weer Tudors met silver Mosaic dials te koop komen via officiële kanalen? Date of date+day

1 like

Verdorie, ik wil er ook een x eentje!
:drooling_face:

er zal er toch ooit wel eentje in het blauw komen

6 likes

Ja, ik zou 'm toch ook graag om m’n pols zien. Vreselijk nadat die dingen niet gewoon verkrijgbaar bij.

Bij jetco nog wel te bestellen dacht ik hoor

edit: toch niet, alleen de two-tone modellen nog

Ik blijf het wonderlijk vinden dat de Tudor Prince Date Day gewoon nog beschikbaar is in Hongkong. Wat dat betreft had de Tudor Submariner er ook nog gewoon in de catalogus kunnen staan. Wat zou dat gaaf zijn! :star_struck: (Ja ik blijf dromen hoor :sweat_smile:).

16 likes

Kun je me eens een linkje sturen? Bij Jetco staat er geen prijs meer bij de 36 mm Date+Day. Ik dacht niet meer leverbaar daarom

2 likes

Klopt, de volledig stalen Date-Days zijn er ook niet meer bij Jetco, alleen nog enkele TT modellen, en die raken ook langzaam op volgens mij. Referentie M76213-0010 bijvoorbeeld was er twee weken geleden nog en staat nu ook niet meer als leverbaar op hun website.

1 like

Tsja… ik wil denk ik toch liever de volkstalen variant. Maar stiekem ook blij met de blingbling van de Twotone. Of wil iemand ruilen? :wink:

3 likes

Ik ga er een nachtje over slapen. :shushing_face:

2 likes

Ik heb ook nog een Two-Tone Prince Date Day in de aanbieding mocht iemand interesse hebben :slight_smile: Staat nog niet in het blauw maar gaat daar zeker dit jaar in komen.

5 likes

Huidige voorraad bij Tudor AD in Hong Kong

11 likes

Hier ga ik echt van watertanden

Oei… ben je daar nu? Neem je die stalen met zwarte plaat voor me mee? :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, die vind ik ook het mooiste. Het zijn helaas geen Jetco prijzen

4 likes

Heel fraai!! Is het witgoud de bezel? 2240 in euro’s. Dat is fors idd, zeker als je belasting en invoerkosten erbij rekent…

1 like

Volgens de website is het witgoud

2 likes

Snel inladen dan voor dat geld. En om de pols ermee :drooling_face::+1:

edit: oh alleen de bezel… ik dacht het hele horloge :wink:

3 likes