Hier in BE/NL kan je deze bij ad nergens krijgen? Ook niet op aanvraag ofzo?
Ja dat snap ik ook niet. Helemaal als je ziet hoe groot de vraag is en hoeveel Date Day’s ze verkopen.
Inderdaad, ik had ook niet echt het idee dat ze er veel moeite voor willen doen om nog op zoek te gaan😂:
In ieder geval wel fijn dat ze een opening laten in de mogelijkheid voor de komende jaren. Kunnen we net als bij de rolex sportmodellen, tegen beter weten in, dromen van het bezit via een AD.
Ja, voor mij ook. Two-tone met zwarte wijzerplaat mag ook .
Deze jongen gaat komende week het blauw in! Voor de liefhebber! Mag na een jaar in bezit het veld ruimen.
A few years?
Ja vond ik ook bijzonder😂, de two-tone met zwarte plaat en stick hour markers is ook alweer van de site zie ik…
Ik kan er wel een vinden voor een Rolex 16014. Maar die past vast niet…
Gefeliciteerd!! Tof dat het je gelukt is. Incoming van Jetco of binnen het forum gevonden?
Zag dat de Mosaic bij Pange ook verkocht was, daar toevallig eentje kunnen vinden?
Binnen het forum… mijn two tone is ook binnen het forum gebleven
Ja die had ik ook gezien, wilde mijn two tone daar op inruilen, maar was net te laat. Maar goed, degene die hem bij Pange heeft gekocht. Heeft het horloge nu weer aan mij verkocht
Wat was voor jou eigenlijk de reden dat je liever de mosaic wilt hebben in plaats van de two-tone? Die two-tone blijft toch ook wel erg mooi en indrukwekkend.
Ja die is inderdaad erg mooi. Maar voor mij een beetje te veel goud. Merkte dat ik het horloge daardoor niet droeg. Mosaic toch iets toeganlijker. Daarbij had ik dan ideaal gezien liever een lichtere plaat in de two tone willen hebben.
Ja dat snap ik wel, de mosaic is super goed draagbaar en past echt overal bij, zonder saai te worden.
Deze dus…
Die is ook wel lekker idd…