Tudor Prince only

Ja, die moet je doen die is echt :star_struck:

1 like

Op de foto’s lijkt het Mosaic patroon zelfs wel wat fijner dan bij de DD, maar goed ik zal niet de Prince Nerd uithangen op deze mooie zaterdagmiddag :prince::nerd_face:

7 likes

Die dag datum kan haar toch niks interesseren, ik vond 36 bij haar zelfs iets aan de grotere kant (ze is maar 1.58 meter überhaupt :joy:). We gaan vandaag een Cartier Tank passen omdat ze die altijd mooi gevonden heeft. Ze heeft een Longines duiker als daily, maar vindt goud steeds mooier door mijn 16233… Na het gevoel bij de Tank kunnen we verder kijken!

Bedankt voor alle tips!

1 like

Een Princess kan ook in 25 of 22mm, maar dan wordt het lastiger om eens stiekem te lenen :grin:

1 like

Dat is wel erg klein ja… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik ben verzadigd!

6 likes

Wacht maar tot je de prince ziet :laughing:

1 like

25mm is een mooie maat voor vrouwen. Voor nu klein, maar traditioneel gezien zeker niet.

1 like

Heb je helemaal gelijk in, maar ze wil hem wat sportiever dragen :grin:

Begrijpelijk. Voor kabouters van 1.58 zou ik dan voor de 34mm gaan.

3 likes

We hebben weer kunnen lachen…

Bedankt AKM :stuck_out_tongue_winking_eye:

Graag gedaan.

Het is een van de verantwoordelijkheden die ik draag als man met een kabouterpols.

1 like

Laatste vraag, kan het niet direct vinden…

Wat voor uurwerk zit er in de 34? Het is haar eerste automaat, dus het moet niet zo veel leed worden.

Een ETA 2824 uurwerk

1 like

Dat is helemaal top! :grin:

1 like

Top grade, gemodificeerd en gereguleerd door Tudor. Prima uurwerken.

3 likes

Ja enige zwakke deel is de omkeer tandwielen van de rotor nu heeft wesselink en vreeker dat bij mij erg netjes opgelost en zou de 34mm er weer tegen aan moeten voor paar jaar!

Is dat ook het onderdeel dat kwetsbaar is met het handmatig opwinden?

Ja exact dat onderdeel, hij wind dan zwaar op en je hoort de rotor mee draaien!

1 like

Hebbes!! Blij mee!

18 likes

Een heerlijk horloge. Geniet ervan.

1 like