Ik heb zelf vooraf betaald ook via UPS. Dat ging prima en het bedrag lijkt me ook in orde
Dank voor de reacties allen!
Klopt helemaal
Veel plezier met je aankoop!
Dat zou ik dan weer niet zo snel doen⊠zeker niet bij een koerier. Je hebt maar weinig bewijslast dat je hebt betaald.
Ik heb een dag voor levering online betaald en had aan de deur alsnog gezeur. Want zogenaamd stond het bedragen in het systeem bij de bezorger nog open. Ik had het idee dat ze het gewoon âprobeerdeâ maar dat is mijn gut feeling.
Stel dat je geen geld in huis hebt en niet vooraf hebt betaald, krijg je dan een rekening later of nemen ze het pakje weer mee eigenlijk?
Formulier voor eenmalige incasso
Het blijft een beetje wisselend die betaling bij UPS. Mijn pakket was bezorgd bij een afhaalpunt, daar alles netjes betaald. Vervolgens 3 weken later een factuur van UPS met een betaaldatum erop. Gebeld en toen werd aangegeven dat dit voor de eigen administratie wasâŠ
Gelukkig heb ik gewoon een betalingsbewijs van de betaling bij het pakket punt.
Ik heb ook van tevoren online betaald bij UPS. De bezorger vroeg mij ook nog om te betalen, toen heb ik hem de bevestiging op mân telefoon laten zien. Hij heeft er een foto van gemaakt en gewoon het pakket afgegeven.
Grappig. Had hetzelfde, alleen met de boodschap dat dit een spookfactuur was die ik niet hoefde te betalen. Wel meerdere aanmaningen gehad tot ik het na escalatie eindelijk heb weten te stoppen. Prutsers.
Nou dat is ook niet grappig zeg, met aanmaningen en al. Echt slordig hoor
Bizar! Ik heb voor de zekerheid ook maar het telefoongesprek met de UPS telefoniste opgenomen
Was inderdaad mega vervelend. Terwijl ik meteen al bewijs had toegevoegd van de betaling. Was sowieso geen fijne ervaring met UPS met dat horloge. Ook gezeik met een bezorger die zogenaamd had aangebeld, terwijl ik letterlijk voor de deur stond te wachten toen hij arriveerde. Echter stapte hij niet uit, maar reed hij doorđ. Minuut later de melding dat er niemand thuis was.
Verstandig. Zijn echt incompetente figuren daar.
Pfff het moet niet gekker worden hoor. Wat een aso hoezo neemt de bezorger niet de moeite om even uit stappen haha
Ja exact. En om het af te maken waren er door UPS fouten gemaakt op schiphol, waardoor hij in een oneindige loop van bureaucratie terecht kwam. Uiteindelijk via een manager van UPS (die gelukkig wel scherp was) de cirkel doorbroken zodat hij geleverd kon worden.
Wat een shitstorm
Betaald, en de tudor is thuis aangekomen. Heb bewijs van betaling.
Helaas ben ik nog de hele dag buiten de deurâŠ
Welkom bij de club
Gefeliciteerd! Hoe bevalt ie je zo op het eerste oog?
Gaaf maar wennen door het goud. Erg blingy, dus wordt weekend horloge.
Kwaliteit is zeer goed voor het geld. Afwerking kast, bezel, plaat is soortgelijk met mijn rolex. Band voelt nagenoeg zelfde als een datejust jubilee. Sluiting is wel old skool maar bij het dragen valt dat niet echt op.
Al met al een koopje en echt iets anders!