Tudor service Nederland. 🔒

Dat zegt ie toch ook?

Het Horloge lijkt 'gewoon’weer ongeveer -7/dag te doen. Wat al beter is. Maar toch binnenkort maareens laten nakijken.

Misschien was het Horloge inderdaad niet helemaal oogewonden ofzo…

Ja.

1 like

Hebben wij geknikkerd met elkaar?

Ja meneer Drebin, zeker meneer Drebin

1 like

Even een vergelijkbare ervaring: Ik heb bij de AD hier in Gent mijn Tudor Ranger paar jaar terug net buiten garantie (2 jaar en een paar maand) binnen gegeven omdat hij te traag liep en niet goed meer op te winden was handmatig.

Ze hebben dit zonder kosten naar Tudor gestuurd en dit is onder garantie gefixt. Dus het loont zeker de moeite om eens te informeren. Mijn Ranger komt van een Australische AD, maar daar deden ze niet moeilijk over :wink:

1 like

Sommige AD’s snappen hoe je met (potentiële nieuwe) klanten moet omgaan.

Petje af.

Zelf heb ik eens meegemaakt dat ik moest betalen voor een service (onder garantie) omdat ik daar het horloge (een Hamilton) niet had gekocht. Daar kom ik dus niet meer terug.

Daaaag E. Van B. Daar overigens wel vaker geneuzel gehad…)

2 likes

Jahoor, kan wel. Recentelijk nog naar Rolex Brussel gebeld en mijn Tudor laten nakijken.
Kost je wel een 2x ritje Brussel en alleen “op afspraak” kun je daar terecht.
Ps.heb ook wel een mailadres voor je als je liever mailt.

afbeelding

1 like

Kun je mij dat Mail adres via PB sturen? Bedankt.

Done

1 like

Heb jij dat ding niet net 6 dagen?

Als je garantie verlopen is mag je best de vorige eigenaar vragen om de helft van de servicekosten te betalen. :+1:t2:

2 likes

Spiegelgedrag. Ik weet het, dom van me.

1 like

Dan zou ik het ook wel weten…
Ik heb het jaar erop mijn BB58 bij die AD gekocht, dus goeie service loont zeker :blush:

1 like

Net langs Rolex Boutique Maastricht geweest. Behalve dat ze daarbinnen mooie dingen hebben wat zitten praten, mijn ding uitgelegd van Tudor “oh geen probleem wij zijn Rolex en Tudor gecertificeers en hebben 3 Horlogemakers in dienst” dus mijn BB is nagekeken en afgeregeld. Zagen niets vreemds. Dus mijn probleem is opgelost. Ik grote blij :smile: en ze kunnen ook weer met 2 jaar garantie servicen.

14 likes

Dat is top! :+1:t2::+1:t2:

Hoppa, da’s super! :+1:

Op verzoek van ts gesloten