Tudor Style N.A

Absoluut niet, sorry. Skoda en Volkswagen zit wel beter dan BMW, dus ik heb niks tegen Duitsland per se, hoor. Maar toch. Doe mij maar Renault, Citroen, Toyota, Lexus of Volvo, in die volgorde.

Mocht het een troost zijn: Een Kia zit naar mijn rug nipt minder comfortabel dan een BMW. Het kan altijd erger.

Maar goed, even terug naar die Tudor die @Seumpie2 kocht. Want ja, die is cool en daar gaat het om, tenslotte.

1 like

Lexus kan ik me in vinden, maar voor mij is BMW de absolute nummer 1 op betaalbaar niveau.

Zeker ik had tot nu toe nog nooit van dit model gehoord, maar ik moet zeggen dat ik hem, in tegenstelling tot de meeste Tudors, erg mooi vind.

1 like

Haha ja de Tudor daar ging het om :slight_smile:
Maar auto’s zijn altijd een mooi onderwerp, met veel meningen haha

1 like

Daar zijn we het dan over eens :slight_smile:
Werd zelf ook verrast (positief) door dit model, wat voor mij tot voor een week geleden niet bekend was. Vind persoonlijk een Tudor black bay 36 ook een strak model

1 like

Ik vind hem een beetje geknutseld. Ik vind de brushed afwerking van de kast niet mooi, en de wijzers vind ik ook niks. Om over het logo nog te zwijgen

1 like

Gelukkig hebben mensen veel minder meningen over horloges. :see_no_evil: :hear_no_evil: :speak_no_evil:

:rofl:

1 like

Haha jaa zoveel horloges zoveel meningen :slight_smile:

Eindelijk iemand die hem niet mot :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Heb de bb36 niet in t echt gezien, maar leek me persoonlijk wel een alledaags horloge die zowel netjes als sportief gedragen kan worden.

1 like

Dat ben ik zeker met je eens, alleen ik vind hem niet mooi.

1 like

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders liepen we allemaal met hetzelfde horloge hahah

1 like

Ook dat ben ik met je eens.

1 like