Denk het ja, vlaag van verstandsverbijstering maar geeft op zich niet hij is wel speciaal
Dat is ook zéker zo maar daarom voel ik me ook wat comfortabeler bij de ander
Dat zou ook nog wel eens hét verschil kunnen maken, korte mouwen
Denk het ja, vlaag van verstandsverbijstering maar geeft op zich niet hij is wel speciaal
Dat is ook zéker zo maar daarom voel ik me ook wat comfortabeler bij de ander
Dat zou ook nog wel eens hét verschil kunnen maken, korte mouwen
Waarom de ‘haat’?
Wellicht is haat vergezocht, maar de kast vorm spreekt mij niet altijd aan. De standaard rubberen band is te lang, waardoor hij niet altijd fijn draagt als je vaak een jas aantrekt. Met dit gladde/rustige bandje spreekt het mij het meeste aan, maar na een dag of 3-4 ben ik hem weer beu en gaat hij weer voor een paar weken in de kast.
Ik vind hem ontzettend tof, maar niet voor iedere gelegenheid.
Hey kerel, Misschien moet je om de liefdesrelatie weer wat op te laten bloeien snel weer naar centerparcs met dat ding .
Jaaaa perfect gemaakt voor de wildwaterbaan!
De standaard rubber band is inderdaad niet echt geweldig, als het de B22 band is (SBBN03x serie) dan is die lang en vrij hard, en de nieuwere siliconenversie zit ook niet echt lekker.
Zelf zet ik m’n tunas vrij vaak op een MN strap, en voor een alternatief rubber heb ik graag de Bonetto Cinturini 284, deze lijkt heel erg op de Seiko DAL1BP22, maar is een stuk flexibeler en zachter (en ruikt naar vanille).
Het is een horloge dat met de juiste band pas echt goed tot z’n recht komt.
M’n verloren zoon is weer terug, ik heb er nu weer 2🙈 er zitten nu alleen 2 nieuwe banden bij, dus keuzestress; welke band is het mooist; originele blauwe rubber, blauwe waffle of uncle seiko staal?
Hier ook een tijdje nu de Tuna om de pols.
Dikte was even wennen, maar met nieuw bandje draagt hij nu helemaal top
Mijn ‘Bluefin’ SBBN037 op een kakelverse GL831 van Uncle Seiko. Met enige afstand de meest comfortabele rubber band die ik ken.