Tuna time only!

:+1:t2: ik had zelf ook verwacht dat ik snel over zou stappen naar een oude maar dat gaat niet meer gebeuren. Nou ja, tenzij die oude van @Fookus nog eens voorbij komt. Mijn GT.
GeboortejaarTuna :rofl:

1 like

Zalig, die b.o.r. van Yobokies :yum: :wink:

3 likes

Nice one

Ik weet niet precies waar het fout ging, maar in mijn zoektocht naar een kleiner horloge (< 42 mm) ben ik bij een Tuna (Sbbn031) terecht gekomen… maar ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.

7 likes

@johngo hoe.lang duurde het ongeveer voordat je de band binnen had? Heb er ook 1 bij hem in bestelling.

Geen idee @willemC heb 'm van een HF lid overgekocht.

1 like

2 likes

Even stiekem in de doos gekeken ;-). Toch wel heel erg mooi die Tuna :wink:

2 likes

Het is Speed & Tuna time :wink:

De Darth blijft trouwens in mn collectie :wink:

En ff de blauwe zaterdag er goed opzetten :wink:

1 like

Even een vraagje tussendoor. Klopt het dat de Darth Tuna’s niet heel erg populair zijn hier op het forum? Vooral tov alle 300m varianten. Just wondering.

1 like

Nou nee. ik vind het super mooi!!!
Tuna liefhebbers zijn een aparte volk. Je houdt er van of helemaal niet. Er is niets in between.
Ik vind het machtig mooi, maar ik ben al blij met mijn SBBN031. Ik hou meer van staal

Ik vind m zeker mooi! Maar zelf ook de voorkeur voor staal (7549). Maar wellicht nog eens voor ernaast… :grin:

Check, het is ook een top horloge. De afwerking is ook subliem. De keramische shroud im combinatie met de zwarte bezel is top. Daarnaast is de AR groen. Dat zie je niet vaak.

Family!

11 likes

Deze gekocht omdat mijn sbbn031 zo lang op zich liet wachten en ik twijfelde of ie nog wel zou worden geleverd.

Toen werd ie alsnog geleverd :grinning:

En heb hem vervolgens weer ingeruild op de 7549 :heart_eyes::heart_eyes:. Ik vind tuna’s geweldig.

5 likes

Goed om te horen dat er nog meer Tuna liefhebbers zijn ;-).

2 likes

10 likes

Ik heb (helaas) (nog) geen Tuna maar ik vind het machtige mooie klokkies. Mooi spul wat jullie laten zien! :wink:

Dat schreeuwt om een shark mesh in het goud :heart_eyes:

Althans,dat lijkt mij wel leuk :wink:

2 likes