Turtles On Tour, show me your Turtles!

Die 8000 is toch wel een plaatje hoor :ok_hand:t4:

1 like

Zeg nooit nooit. Uiteindelijk komt alles een keer terug :crossed_fingers:t4:

Is de 8000 ook niet wat ranker, kleiner??

Wel nice, heb een turtle gehad maar vond het toch altijd net iets te groot. De afmetingen van de 8000 zou dus spot on zijn.

Ik heb een srp777 om laten bouwen.
Ook om in de buurt van een captain willard te komen.

7 likes

Was ook een beetje mijn insteek maar dan ook een duidelijke mix van de vintage en moderne duikmodellen.

6 likes

Denken jullie dat de SRP77X serie uit productie is? Online lees ik verschillende verhalen. De SRP777 heb ik nergens meer op voorraad kunnen vinden, de 773’s en 775’s zijn hier en daar nog wel te koop.

Het valt me wel op dat bijna alle 773J’s en 775J’s die te koop worden aangeboden en aangeschaft zijn in 2020 een 6D (december 2016) serienummer hebben, ook de mijne :thinking: Zou dit dan nog oude voorraad zijn die ergens opgedoken is en in het grijze circuit is beland?

De SRP777 wordt volgens mij vervangen door de SRPE93, voor de 773, 775 en 779 is voor zover ik heb kunnen vinden geen 1 op 1 opvolger bekend.

1 like

Dit was een 777.

4 likes

Heb je 'm (toen het nog een 777 was :smile:) dit jaar nieuw gekocht?

1 like

Nee deze is van 2017.

1 like

9 likes

Zie ik daar beneden een paar Hi-Tech’s???

8 likes

Ik zou geloof ik de chapterring vervangen door eentje zonder markeringen.

2 likes

Misschien wel een goede tip.
Vind het ook druk eruit zien.
Maar zelf kan ik dat niet, dus het zal zo nog even blijven.

1 like

Is 'tie al binnen? :grin:

1 like

Morgenochtend
image

Heb wel al een fotootje van San Martin gehad:

4 likes

Ah cool! Bedankt voor de update, veel plezier met uitpakken alvast :slightly_smiling_face: En wel een fototje tzt he

Jaaaa zeker! Thanks :slight_smile:

1 like

Haha zeker! Corona huis pak en een paar Hitec’s… Man, man, man wat lopen die dingen lekker! Heb ze in alle kleuren van de regenboog :rainbow:

1 like

Lekker man, die je aan hebt zijn de Shadow grey neon’s toch?? lastig te verkrijgen als je ze nog wil krijgen