TW STEEL ter ziele?

Er zijn mensen die er wel blij van worden en waar baseer jij het op, dat het rotzooi is?

Beetje jammer dit.

1 like

Chinese makelaardij met miyota uurwerkjes maar wel 500 euro vragen :rofl:

Tw steel was een beetje de daniel wellington van nu

1 like

Dat hoop ik ook niet :wink:

2 likes

???

Wat is er verder mis met miyota uurwerken en een hoop geld vragen voor gebakken lucht is in de horlogewereld toch ook niets nieuws?

8 likes

Dat is ook waar!

Dit is toch niets nieuws? Maar om het rommel te noemen, gaat me wat te ver.

Ik zal nooit iemand anders zijn merk afbranden, dat houd een forum ook divers gelukkig.

5 likes

Lekkere bron hoor. Een of andere juwelier die iets zegt. Verder nergens te bevestigen zo te zien?

Hoefde ik op de uni niet mee aan te komen. :smile:

1 like

“Don’t shoot the messenger!”

Als je juwelier het zegt, dan geloof je dat toch?

Maar inderdaad vreemd, dat er verder niets over te vinden is.

En gelukkig zijn we hier op een forum, plus dat er achter de topic titel een vraagteken staat

Ehm, nee niet direct. Maar wie was de juwelier dan?

https://www.google.nl/search?sxsrf=ALeKk02vXFKEApO4z0DKry1A1hTwY23gUQ%3A1582310857263&source=hp&ei=ySVQXpWVDYrykgW27ZTQBA&q=juwelier+roden&oq=&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.1.0.35i362i39l8.0.0..2533...1.0..0.0.0…0…8.DIkXwOQK0_Y#trex=m_t:lcl_akp,rc_f:rln,rc_ludocids:952121390598670983,ru_gwp:0%252C7,ru_lqi:Cg5qdXdlbGllciByb2RlbloaCghqdXdlbGllciIOanV3ZWxpZXIgcm9kZW4,ru_phdesc:g9I_t94fDTY

Juwelier van Ark in Roden

1 like

Oud nieuws?

Of niet…

1 like

Waarom geloof je het dan als de juwelier het zegt? Misschien waren ze op en was dit een smoesje. Raar

1 like

Ik vind dit toch een serieus tof horloge :ok_hand:t3: Alleen de maat is een beetje jammer. In 42mm voor die €150 perfect

2 likes

Nee hoor. Ik vond het de laatste jaren eerder jammer dat ze bestonden.

Nu Diesel en U-boat nog, en m’n dag is goed. :slight_smile:

2 likes

@Provocatione, Fate heeft waarschijnlijk jouw foto niet gezien in het vechtsport topic. Ik denk niet dat hij dit serieus bedoeld, stiekem is hij een groot fan van genoemde merken. :grimacing:

@Fate_Amenable_To_Change, hier heb ik je maar even gered. Geen dank.

1 like

Nou volgens mij heeft TW steel onlangs, lees; heeeeel recent nog aardige contracten getekend voor diverse sponsordeals in de motoGP / Yamaha. Dus ik kan haast met zekerheid zeggen dat dit nepnieuws is…:thinking:

1 like

Ja dat bedoel ik serieus. En m’n mening over vechtsport hoef ik ook niet onder stoelen of banken te steken.

Ieder het zijne, ome @Provocatione hoeft ook niet naar jazz te luisteren met een Nomos om de pols. Ik ben er van overtuigd dat de man volwassen genoeg is om niet over de zeik te gaan van mensen met een andere smaak of mening. :slight_smile: :+1:

1 like

Dat dacht ik al, nou ja ik heb het geprobeerd.

Heb je daar nu ook al een menig over ? Had ik niet verwacht :joy:

1 like

Ik weet het ook niet kerel en ja, als iemand iets tegen me zegt, geloof ik dat. Daar ben ik ook wel eens mee op mijn bek gegaan hoor! :slightly_smiling_face:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like