Twee horloges dragen de nieuwe trend?

Hoi all,

Ik vind het helemaal niet zo gek om twee horloges te dragen. Misschien ontketent hij een nieuwe trend, en daarmee een nog breder platform voor onze hobby.

Die keukenklok in zijn onderbroek vind ik een minder goed idee…

Groet Tecco

Nee hoor, men denkt alles maar te kunnen mogen en schaamt zich steeds minder. Paar jaar geleden werd je nog voor:+ uitgemaakt!

Mij zal je er niet op betrappen. :wink: Maar ik snap wel als sommige verzamelaars aan elke pols er een draagt. :slight_smile: Meerdere per arm slaagt nergens op.

Gr. Glenn

Persoonlijk zie ik een horloge ook als sieraad, en waarom geen twee.
Smaken verschillen, iedereen moet doen wat hij zelf wil en een eigen mening hebben is al helemaal prima.
Maar JB bashen, daar zie ik de noodzaak niet van in, hij is erg sucsesvol, meer dan de meesten hier van zichzelf kunnen zeggen, je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar laat hem gewoon zijn dingetje doen en trap niet in de generatiekloof!

Ik vind het iets voor pooiers en Maradonna.

Wat een heerlijk ouwe lullen gehalte krijgt dit topic weer. Is het nou echt zo eng als iemand iets anders doet of leuk vindt? Denk eens terug aan de tijd dat jullie zelf jong waren. Hoe liep je erbij wat was cool? O sorry ik bedoel hip. Ik weet dat het soms moeite kost maar val niet in die generatie kloof. :smiley:

1 like

Ik zit regelmatig in het buitenland en dan kan het wel eens handig zijn. Er zijn veel gekkere dingen in deze wereld (zoals de outfit van Justin Bieber…).

Ik vind meer als een horloge om, overdreven.

Ziet er niet uit!

Ik heb weliswaar meerdere winterjassen ,maar ik trek er toch ook maar een aan als ik naar buiten ga :slight_smile:

ik heb wel zo’n broek en één horloge van mij weegt als twéé dus één is zat :slight_smile:

lol…

klopt… mijn seamster heeft ook ca 210gr… dus meer als genoeg!

sorcees Schreef:

Persoonlijk zie ik een horloge ook als sieraad, en
waarom geen twee.
Smaken verschillen, iedereen moet doen wat hij
zelf wil en een eigen mening hebben is al helemaal
prima.
Maar JB bashen, daar zie ik de noodzaak niet van
in, hij is erg sucsesvol, meer dan de meesten hier
van zichzelf kunnen zeggen, je hoeft het niet met
hem eens te zijn, maar laat hem gewoon zijn
dingetje doen en trap niet in de generatiekloof!

Hoezo ik ben heel succesvol ik ben gelukkig namelijk.

En hij is misschien financieel succesvol omdat ie een heel team om zich heen heeft die hem een sterretje maken meer niet.

@jeroenderee deed gisterenavond ook een “Maradonaatje”, als een kind zo blij met z’n n.a. (Monaco). Daar heb ik snel een foto van gemaakt (en toestemming om te plaatsen).

Grt. Marco

5 likes

Ben er mee gaan slapen zo mooi :joy:

2 likes

Neen :joy: :joy:

2 likes