Twee nieuwe aanwinsten. Duikers!

Bosnialove Schreef:

Ik vroeg mij af he, heb je al de kast open
gemaakt? Heeft hij een gegraveerde rotor?

Nou dat boeit me echt geen bal. Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat die rotor niet gegraveerd is. Is ook totaal onnodig met zo een mooie achterdeksel. En ik ga hem ook niet open maken hoor tenzij jij de kosten voor de waterdichtheidstest wil betalen. :wink:

Nee, ik vroeg het mij gewoon af. Sommigen maken ook de kast open zodat ze het uurwerk kunnen bekijken, vandaar dat ik het mij afvroeg. :wink:

Als je het deksel er weer dichtschroeft, dan is 'ie toch weer waterdicht of niet dan. :stuck_out_tongue:

Van Harte met je nieuwe aanwinsten (tu)
ik kon na alle g-shock’s niet meer aan analoog wennen :wink: :smiley:

André, ik ben blij dat de Steinhart je zo goed bevalt! Is en blijft een topklok. Heb vandaag weer zijn “broertje” de Ocean 1 Vintage GMT gedragen. Subliem!!!

Fraai duo en de Orient heeft idd fraaie wijzers.
Veel genoegen met je nieuwe aanwinsten.

En daar heb ik mijn HTPC voor, samen met een 42" plasma, grandioos.

Bosnialove Schreef:

Als je het deksel er weer dichtschroeft, dan is
’ie toch weer waterdicht of niet dan. :stuck_out_tongue:

In negen van de tien gevallen wel, maar zonder test geen zekerheid, en je wilt absoluut geen water waar het niet hoort.
Beter gelijk een zichtvenster bestellen, maar dan heb je niet meer zo een mooie achterkant.

Mooie aanwinsten André. Vooral de Oriënt spreekt mij aan om zijn afmeting.
Ik heb de Blue Mako die ik had verkocht vanwege zijn 40 mm.
Deze XL is dus helemaal mijn ding. Doet niets af overigens aan de fraaie
Steinhart. Topklok(tu)

Veel plezier met met je nieuwe verworvenheden.

Gr,

Lone Ryder

Gefeliciteerd, de mako spreekt mij het meest aan, hij is alleen wat groot.

Van harte! Die wijzers van de Mako XL blijf ik erg stoer vinden.

Maar wat zag ik nu met de review… bedient dat knopje de dagaanduiding en niet de datumaanduiding? Wat is daar nu 't nut van? Ik bedoel… van de 28,29,30e naar de 1e springen snap ik wel. Dat doe je bijna om de maand wel.

Bosnialove Schreef:

design van

achterdeksel vind ik zelfs mooier dan die van
Rolex (ik weet eigenlijk ook niet hoe je het
diesign van het achterdeksel van een Rolex mooi
kunt vinden).

Uhm… valt idd meestal weinig aan te zien. Voordeel is wel dat er weinig vuil tussen gleufjes komt. Minder stank enzo. Net als met een glazen achterkant.
Zo een van Omega is erg mooi, maar die reliefjes zorgen voor een hoop vuil. Telkens boenen is dat.

dreski Schreef:

Bosnialove Schreef:

BTW: Hoe goed kan jij surfen op je PS3? Ik kan
namelijk op mijn PS3 niet mijn e-mails van
Hotmail
lezen. Ook kan ik niets intypen in het vak
"zoeken" bij Youtube. Erg raar…

Mmmm ik kan alles wat ik ook op een PC kan op de
PS3. Soms moet je de pagina eens verversen. Dat
doe je door het optie menu met driehoekje te
openen dacht ik. Het is overigens heerlijk om je
krant te lezen op een bigscreen TV.

Bij mij kan/kon ook alles. Heb het alleen al jaren niet meer gebruikt, omdat ik al een poosje m’n mediacenter computer op de TV heb aangesloten. Toch net ff wat prettiger dan de PS3.

Ja, dat is dan wel zo.

Echter, ookal had hij een gedocoreerd uurwerk, toch zou ik dan liever dat achterdeksel met dat zeepaard hebben. Het ziet er gewoon prachtig uit. Op de Omega Seamaster Bond en de PO na, vind ik dit toch wel de mooiste. :slight_smile:

Bosnialove Schreef:

Ja, dat is dan wel zo.

Echter, ookal had hij een gedocoreerd uurwerk,
toch zou ik dan liever dat achterdeksel met dat
zeepaard hebben. Het ziet er gewoon prachtig uit.
Op de Omega Seamaster Bond en de PO na, vind ik
dit toch wel de mooiste. :slight_smile:

Jij zou er 1 nodig hebben die je vaker op zakhorloges zag: met zo een deurtje/klepje. :wink:

Heb je al minpunten gevonden over de Steinhart of niet?

Ik heb laatst een review gelezen over een Steinhart Ocean, waar de persoon er nogal negatief over was. Hij vond o.a. de band goedkoop aanvoelen.

Mooie aanwinsten! (tu)
Die Steinhart is zo op het eerste oog mooi afgewerkt :wink:
De Mako is ook leuk, maar heb zelf wat meer met de Steinhart. Was zelf voor de 44mm gegaan met de Saffierglas bezel, maar dat is puur persoonlijk.
Veel draagplezier gewenst.

Bosnialove Schreef:

Heb je al minpunten gevonden over de Steinhart of
niet?

Ik heb laatst een review gelezen over een
Steinhart Ocean, waar de persoon er nogal negatief
over was. Hij vond o.a. de band goedkoop
aanvoelen.

Dan was het gewoon een zeikert. :wink: Je krijgt waar je voor betaald en dat is een zeer goede kwaliteit. Solid end links en solid geschroefde links. Voelt echt niet goedkoop hoor.

Aha, ok. Ik heb dat topic met die review even opgezocht: http://forums.watchuseek.com/f67/steinhart-gmt-ocean-1-review-419624.html

Bosnialove Schreef:

Aha, ok. Ik heb dat topic met die review even
opgezocht:
http://forums.watchuseek.com/f67/steinhart-gmt-oce
an-1-review-419624.html

Lees deze dan eens dan ga je er weer heel anders over denken. Gewoon kopen als je hem mooi vind je gaat er geen spijt van krijgen. Je zult overal wel een negatieve review vinden over een horloge.
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=9257

Hmm, dat is inderdaad een veel betere mening over het horloge.

Ik heb zojuist de SRP043K1 binnen en ik moet zeggen dat de klik er niet is. Dus die gaat in de verkoop (lees: die flipper ik door) en van dat geld koop ik een Steinhart Ocean One Black.

Marktplaats?

Ja, of deed ik iets fout? Wacht, ik kijk wel nog een keer.