Erg mooi hoor :~ mooi uurwerk in de Nomos!
Super aanwinsten Tom! Die Nomos moet ik ook maar eens passen.
Sjonge jonge wat een klasse horloges Tom!(tu)
Netjes hoor, alleen wordt het wel lastig de tijd bekijken als je die reverso andersom draagt :+
Wat een gave klokken!
Zelf heb ik ook een reverso helaas Quartz omdat ik in 1998 nog niet kapitaalkrachtig genoeg was voor t echte werk.
Tip voor goedkope duiker: de Steinhart ocean vintage military. Heb hem zelf. €350 en een toptoptop klok. Grtz
Van harte! Dat zijn twee prachtige aanwinsten!
Mooie klokken man!
Van harte (tu)
Van harte! :~
Uurwerk van de Nomos ziet er prachtig uit. En het design ziet er eenvoudig uit, maar heeft toch prachtige lijnen.
En de JLC… een icoon ja.
Voor de Nomos is een cordovan ook aan te raden. Rustige dunne, sterke paardenleren band. Via de baai bij Sandtuhr.
Mooi koppel en vooral de nomos vindt ik erg strak en sterk
Dat zijn nog eens twee karakteristieke klokken!
Van harte Tom en veel draagplezier…
hharry Schreef:
Voor de Nomos is een cordovan ook aan te raden.
Rustige dunne, sterke paardenleren band. Via de
baai bij Sandtuhr.
Mooi koppel en vooral de nomos vindt ik erg strak
en sterk
Er zit een cordovanbij maar zwarte cordovan is ook maar zo saai. Weet dat Nomos ook een donker roodbruine band maakt die er volgens mij ook supermooi op staat.
THanks voor de tip iig!
Prachtige set Tom, van harte!!!
Da’s een heel puik setje samen!
Proficiat en geniet ervan!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Mooie aanvullingen op de collectie. Die Nomos is schitterend door zijn eenvoud en krachtige uitstraling.
En de JLC - wat valt daar nog over te zeggen. Een iconisch horloge dat bij menigeen op het verlanglijstje staat (en daar in veel gevallen ook wel op zal blijven staan).
Veel plezier met beide horloges.
Beiden vind ik echt heel mooi (tu)
Van harte en veel draagplezier gewenst!
mvg
Prachtig! Nomos ook maar eens in het echt aan bekijken… 
Wilde voor de JLC eventueel een bruine croco band kopen. Door de aanzet ben je helaas gebonden aan een OEM strap (een normale band valt nogal naar beneden).
Denk dat ik toch maar even de zwarte blijf dragen. Bandje kost maar liefst 390 euro.
Gefliciteerd Tom,
twee ongelooflijk mooie horloges !
Die JLC inderdaad al jaren een iconisch ding,
en die Nomos “ontmoette” ik pas toen ik lid werd van dit forum. Wat een prachtige sjieke en “koele” stijl die Nomos !
Paul.
Beiden zijn onwijs mooie horloges. Nomos blijf ik een prachtig merk vinden, maar die Reverso is echt subliem. De 976 past perfect om de pols en ziet er erg stijlvol uit. Van harte, en ik hoop dat je hier lang plezier van mag hebben.