Thanks, ja ik begin steeds meer richting de 39 te neigen merk ik. Ik zal dit weekend eens gaan passen, dat zegt het meeste
Rechter
Online bestellen scheert een deel van de prijs eraf, in de winkel betaal je de volle prijs. Kan vaak wel 70-90 eur schelen
Lastige keuze,
Maar met wat zelf kennis kom je er misschien wel. De 911 is sterker aanwezig groter en contrastrijker. De andere is wat subtieler. Kijk goed naar wat voor horloges je normaal draag.
Succes met de keuze, ik ben erg benieuwd
Ik heb sinds een dag of 10 de SSC813
Bevalt erg goed maar de bracelet heeft bijna geen fijn afstelling .
Straks met hogere temperaturen in de zomer ga ik kijken voor een andere bracelet, inmiddels goede voorbeelden in andere topics gelezen.
Ja dat is vrij vervelend, helaas ook bij beide varianten.
Dat ene extra gaatje zorgt niet voor een goede zomerstand en een hele link zal ook te veel worden.
we gaan het zien
Elders zijn daar oplossingen voor aangedragen:
- Een deel van de originele sluiting vervangen door een deel van Uncle straps (Uncle Seiko). Volgens mij één extra verstelgaatje tov de originele sluiting, zou net het verschil kunnen maken tussen een schakel wisselen of niet.
- De hele sluiting vervangen door een grotere (Seiko) sluiting, zoals je op de duikers ook wel terug ziet. Moet je even zoeken, staat ergens meer info over.