Twijfel twijfel twijfel, field watch - Poll

Niet zo lastig voor mijn😇:
CWC

Suc6

2 likes

Hamilton brengt zeer kwwalitatieve horloges in zijn prijsklasse. Ik ben niet zo bekend met CWC, maar deze vind ik heel knap.
Enkel op looks, de CWC.

1 like

Laat je niet foppen door de foto’s van een op het oog grotendeels ontspiegeld glaasje op die Hamilton. In het echt kun je er je haar in kammen.

1 like

Sowieswo voor de cwc gaan. Veel mooiere geschiedenis dan de Hamilton.

Zelf wacht ik tot dat de g10 met saffier weer ol voorraad is.

3 likes

Zojuist geprobeerd. Dit is waar.

( het stoort me overigens niet heel erg )

3 likes

CWC in da house!
@zestel Waarom geen G10?

2 likes

Lekker spul hoor.

6 likes

Kan zo’n Hamilton toch niet aan tippen
:heart_hands:

2 likes

De Quartz bedoel je?
Dat zou ook kunnen en is superhandig voor pakken en weggaan. Maar ik vindt het soepele tikken van een automaat heel erg mooi.

1 like

Akkoord met jouw keuze, maar dit argument kan ik even niet volgen?

1 like

Die is inderdaad ook heel tof.
Weet je wanneer deze weer op voorraad komt?

Vanaf augustus ben ik al aan het kijken. Deze mail heb ik op 26 januari gekregen nadat ik ze heb gemaild.

Dear Adrian,

Thank you for your email. I am sorry that I do not have an exact date for the new stock of CWC G10 watches to arrive in stock but it will be in approximately 3-4 months time. Please sign up via our website for an email to be sent to you when the stock arrives.

Kind regards,

1 like

De fieldwatch checklist ziet er als volgt uit:
:heavy_equals_sign:Lekker waterdicht
:heavy_equals_sign:Schroefkroon
:heavy_equals_sign:Kroonbeschermer
:heavy_equals_sign:fixed lugs
:heavy_equals_sign:verzonken glas

en optioneel duikbezel en datum.
Quartz of automaat maakt niet uit.

Heb de CWC gekozen, net iets meer en mooier.

2 likes

Als ik moest kiezen zou het de Hamilton worden.

Dat is helaas iets wat ze allebei niet hebben. In mijn ogen zou voor field watches beter 100m waterdicht zijn ipv 50

2 likes

Daarom ook mijn stem voor deze :ok_hand:
Mijn broertje er een uit zijn bouwjaar voor zijn verjaardag cadeau gedaan.

1 like

Poosje terug als cadeau voor m’n pa een familielid daarvan gekocht. Vond de bracelet niet geweldig, maar als fieldwatch draag je 'm waarschijnlijk niet op staal. Buiten dat vond ik het een erg leuk ding! Alleen de referentie ff kwijt. Dit was een 36mm.

Edit:

Dat ontbreekt bij de Seiko :slightly_smiling_face:

3 likes

Als ik Hamilton zelf moet geloven hebben ze ook een grote rol gespeeld in uurwerken leveren voor strijdkrachten

https://www.hamiltonwatch.com/en-us/military-heritage.html#:~:text=Having%20learned%20from%20previous%20experience,during%20the%20Second%20World%20War.

Zelf ben verrekte tevreden met mn khaki field mechanical

3 likes

Ze komen sporadisch hier op het forum ook nog weleens voorbij. Dit is er 1 uit 1980, kon 'm niet laten liggen. Nieuwe batterij er in en weer gaan!

5 likes

Mooie poll. Ik heb veilig voor de Hamilton gekozen.
Zit er een verschil in prijs tussen die twee?