Twijfel

Heb geruime tijd twijfel over mijn verzameling heb al mn doelen behaald die ik graag wilde. Nu een rolex deepsea, breitling navitimer world en een breitling crosswind special. Vind alle klokken geweldig maar heb na ruim een jaar twijfel over de deepsea kast en band wat uit belans de ene keer geniet ik van het horloge de andere keer twijfel ik. Als alternatief denk ik wel vaak aan om de deepsea en de crosswind weg te doen en hiervoor een omega speedmaster 44mm met cal 9300 en een rolex explorer2 zwart . Wat vinden jullie liefhebbers ervan gewoon lekker zo laten of omruilen

Lekker de Deepsea en de Crosswind eruit doen. Als de twijfel er eenmaal is gaat dat toch gebeuren. Vroeger of later…

3 likes

Als je deze vraag stelt heb je de beslissing volgens mij al genomen…

4 likes

ik vind het een goede ruil, Doen!

bovendien, wat hier al wordt gezegd: Als je toch al twijfelt heb je in je hart al een beslissing genomen…

1 like

Rolex gmt2 ipv explorer2

Deepsea voor de ExplorerII doen!
( deepsea vind ik nog al een klomp )

Nav nog even houden. ( draaibare bezel, minstens 1 klok met )

Crosswind out en Speedy in.

En daar is je nieuwe top set! :+1:

Grt.

1 like

Je weet dat de Deepsea 2,5x zo duur is dan de explorer 2?

1 like

Ja.
Maar het is een…klomp.

Is er meteen weer budget in de plus.

1 like

het is absoluut een bonk metaal ja…

Met een klein beetje inleg kan je de Crosswind zelfs houden als het echt om de exp2 gaat.

1 like

voila! :smiley:

En vind ik de Nav toch wel een icoon.
de xwind minder.

1 like

Gmt M II en Speedie 42mm zou ik zeggen!

1 like

Tnx voor het meedenken wil nog wel wat extra dingen toevoegen
Ben bijna 2 meter en heb redelijke polsen de navitimer moet zowieso blijven of er moet een navitimer 01 46mm komen maar dan moet er geld bij en dat wik ik nu niet meer maar wil wel op 3 top horloges blijven houden. De rolex explorer2 vind ik mooi en is 42 mm en dat is toch wel een beetje mn minimum diameter hieronder lijkt het echt niks meer op mijn arm. Vind de gmt master 2 ook erg gaaf maar is helaas maar 40mm evenals de seqdweller 4000 helaas. Naast de breitling vind ik de omega speedmaster 44mm ook een icoon maar moet deze eerst nog even passen en in het echt zien. Ga er zowieso nog even rustig over denken maar ga komende week naar dusseldorf en daar eens even wat van de genoemde modellen passen bij wempe

2 likes