U-Boat horloge

In mijn omgeving heb ik er welgeteld al 13 mensen met een U-boat zien lopen. Dus jan en alleman hebben er een

Student ik raad je aan voor dat bedrag een horloge te kopen waar je jaren plezier van hebt, zo’n u-boat is leuk(trendy) voor nu. En ze zijn ook nog eens overpriced, want het uurwerk stelt niks voor. Koop dan iets degelijks zoals een
Oris, Sinn, Omega, Zeno, Eberhard (Traversetolo)
En als je dan toch zo’n uboat wilt hebben ga dan inderdaad voor een TW-steel/tauchmeister voor een paar honderd euro ipv 1000euro.

Succes

gelijk heb je.
Niet doen!
U boat is een leuk iets maar geen euro waard.
Je kan voor die bedragen zoveel meer/moois kopen.

Ik sluit mij volledig aan bij mijn voorgangers!!!

Het is maar wat je wilt: een modeaccessoire of een horloge.

Mick

Beetje kort door de bocht, misschien wil ik wel een modeaccessoire waar ik de tijd op kan zien :wink:

Ik weet ook wel dat de U-boat een overpriced watch is, maar heb er wel heel veel draag plezier van en dat is mij ook wat waard. Ik heb een nogal brede pols dus is de 53 mm een leuk maatje voor mij.

Je hebt helemaal gelijk, en zeker als je er veel plezier van hebt. Maar jij weet tenminste dat je er te veel voor betaald hebt…

Dat is nou vraag en aanbod zelfs benzine is te duur :wink:

Oja voor wie het nog niet wist. …
Zo ziet de binnenkant er uit van een quartz U-Boat lefthook 53mm.
Heel veel lucht en plastic en weinig uurwerk :slight_smile:

auw. LOL.

Ik heb zeld net een MeiterSinger gekocht. Neem even een kijkje op de site, misschien is het wat voor je.
www.meistersinger.net

groetjes Prep