Uit verveling wat knutselen! Gratis band gemaakt voor het forum!

Mooi! Ik doe het je niet na…

1 like

Mooi hoor! Zou zo bij je bestellen.

1 like

Fantastisch. Uit interesse, is dat machine stiksel of met de hand en voorgeponst? Alleen de punt is het net niet wat mij betreft. Die lichte met vintage look is wel echt een beauty.

1 like

Alles is met de hand gedaan, gaten slaan en stikwerk. De punt kan gewoon recht/schuin gesneden worden, smaken verschillen gelukkig.

Mooi gedaan! Complimenten. Vooral die lichte met donkere tinten is gaaf. Ziet er lekker robuust uit.

1 like

Ben er nu één aan het maken om weg te geven. Vanavond meer info!

2 likes

Ik heb er ooit 2 van Bram gekregen, draag ze regelmatig !
Ze worden steeds mooier Bram …:+1:

1 like

Thanks

Zoals aangegeven hierbij de gratis band. 7.5 x 12 20mm lugs. Niet perse de eerste krijgt hem ik kies zelf. Plaats een reactie en een foto van het horloge waarop hij zal komen.

Gr Bram

13 likes

Nice eind resultaat!!
Mijn SKX007 kan wel wat leer gebruiken. Helemaal bij een overhemd :see_no_evil:. Die 20mm no problemo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie band!
Ik doe het je niet na.
Zou mooi staan op mijn sarb😎

4 likes

Geen interesse in de band maar super leuk initiatief, en hij ziet er zeker netjes uit.

2 likes

Heel netjes :ok_hand:, zou ‘m wel willen proberen op de’ 58.

Dat bruin zou wel mooi staan bij de goudtinten denk ik.

1 like

Leuk initiatief! Mooi gemaakt.

1 like

Zeer mooi resultaat. Kijk ook een keertje naar: https://www.youtube.com/watch?v=w-s1sFULkho&t=105s

2 likes

Heb er veel gezien op youtube, nu ook deze bedankt.

1 like

Heel mooi en knap dat je dat kunt.:+1:

1 like

Hier nog geen mooie lederen band bede knaller. Zou hem mooi staan denk ik…

Echt vakmanschap :ok_hand:t2:

2 likes

Mijn keuze is de Sarb van @Sjaak. Ik denk dat de combinatie met een witte plaat mooi zal staan. Stuur me even een PB met je gegevens.
Gr Bram

8 likes

Mooie keuze :ok_hand:t3:

2 likes