Uitgesproken cijferfont, freaken met cijfers

Wat mij opvalt: die kroon lijkt net een korreltje aan de zijkant. Is die echt zo klein of is het ook de hoek van de foto?

Die kun je ook niet zien, de stem is gebroken en er wordt een nieuwe besteld dus er is geen kroontje aanwezig, heb je goed gezien. Deze mooie Benrus komt uit een lot van 9 defecte horloges, ik heb de kast alvast onderhanden genomen en met de schroevendraaier opgedraaid, en ik zie dat Benrus op dit moment nog steeds rondjes aan het draaien is, toch fantastisch! een stem komt eraan, nog een partij kroontjes aanschaffen want ik heb er wel wat nodig.
Op de foto links boven dat is een Helma, dat horloge loopt ook weer fantastisch, ook voor Helma wordt een stem besteld.

Divine in het midden, die is te ver heen, dat uurwerk heeft veel geleden door roestvorming, maar het is een prachtig sieraad en de kast en het glas heb ik ook van Divine al klaar zover, en dat kun je hier zien.

2 likes

Van zoveel zorg en liefde word ik wel blij!

1 like

Het zijn ook schatjes hé, als je ze zo vredig naast elkaar ziet liggen dan wil je ze toch weer tot leven zien te krijgen.

1 like

9 likes

Hoe noem je deze font? USA style?

10 likes

Vet.

De 9 is aan de onderkant smal, de 3 aan de bovenkant…

18 likes

4 likes

Best wel leuke twee’s bij deze ouwe Pontiac :face_with_monocle:

Vind ik dan :innocent:

17 likes

Ik denk, dat deze hier ook wel een plekje verdiend heeft… Spaceage design uit eind jaren '50

21 likes

Mooie nul, en de 2, 7 en de 9 hebben allemaal dezelfde bovenzijde.

11 likes

Zou de bovenkant van de 4 als je die 45 graden draait, ook dezelfde kromming hebben?

Leuk ding trouwens :ok_hand:

2 likes

En als je de onderkant van de acht en de drie 180 graden draait ook…

1 like

Wat moet het een feest zijn omdat te bedenken en uit te werken. Zodat het een samenhangend geheel wordt.

1 like

We zitten boven de 500 posts in dit draadje.
Eigenlijk zouden we een top 5 moeten samenstellen.
Er zitten een paar heel heel mooie fonts bij.

2 likes

10 likes

7 likes

Deze Cort automatic heeft dezelfde aparte cijfers als de Vermex van een paar posts terug:

En de Vermex:

14 likes

Errug fraai! Is dat een Cortebert of heeft het er niets mee te maken?

1 like