Ik ben een Art Deco fan. Het is dat dit ding meer dan €1000 kost anders zou ik m echt bestellen in de Joe Es of Ee.
Wat een schitterend exemplaar.
Ook mooi op foto vezet. Er is iemand op HF die deze ook heeft weet ik.
Heb meteen opgezocht. Wat een fraai exemplaar is dit.
Art Deco
Dit vind ik ook een prachtwerk. Alleen ben ik bang dat ik het mooier vind in de figuurlijke vitrinekast dan dagelijks om mijn pols.
Ja dat is inderdaad een dingetje. Waar ik bang voor ben is dat de feitelijke wijzerplaat zo klein is dat het niet meer er uit springt. Er is veel bezel en weinig wijzerplaat. Neemt niet weg dat het design mooi is.
Precies. Het is een schitterend object. Ook de Terminal had dergelijke kwaliteit. Komt bij dat ik wel van sculpturale horlogekasten houd (Holthinrichs bijvoorbeeld). Volgens mij zag ik gisteren ook enkele vintage cocktailhorloges met haast deze vorm. Dat zijn miniatuurtjes natuurlijk. Voor we dapper is dank ik dat deze wel indruk zal maken.
Ik moet zeggen dat ik wat meer in die microbrands duik en echt prachtige dingen tegen kom.
Maar je kunt helaas niet alles kopen.
Ik weet het…… zucht……
Wat een feestje !!!
Wat een leuk ontwerp! Heel grappig om precies de uren één stap te verzetten
Op de een of andere manier doet het me vrezen dat ala je een keer te vlug kijkt je een hakenkruis om je pols lijkt te hebben.
Sorry, duistere associatie
Erg fraai! In eerste oogopslag lijken het alleen streepjes!
Ik beschouw deze post maar even als speciaal kerstkadootje!
Schitterend.
Top 10 werk