Misschien moet je eerst even verder kijken naar wat er voor mijn reactie gebeurt voordat je negatief op mij reageert. Ik post iets en iemand leest en kijkt niet goed en neemt mij dan min of meer de maat door met een heleboel foto’s zijn (on)gelijk te bewijzen. 't Is toch gewoon een kwestie van even lezen en kijken voordat je zo reageert… da’s ook een kwestie van “normaal” met elkaar omgaan, lijkt me. Dus wellicht “legt” het inderdaad aan jou… (die zal ik er maar bij doen voordat het uit de hand loopt)
Nee hoor, 't is een Yema uit 2023, een jaar of twee in productie geweest Ze zijn nieuw inmiddels niet meer verkrijgbaar.
Gevalletje lange tenen? Mijn reactie was niet negatief bedoeld, als je het zo leest dan zegt dat vooral iets over jezelf.
Dit zie je regelmatig in de vintage wereld, alleen even cijfers, ik vind bij deze de zes heel mooi, verder zijn het wel uitgesproken fonts, dus deze mag er ook op, toch?
In mijn beleving ben je snel gepikeerd en op je tenen getrapt.
Fijn weekend en neem even een koude douche.
Ik vind deze niet zo uitgesproken. Je ziet ze idd véél vaker dan oneven varianten.
Deze zijn wel uitgesproken voor mij bijv.
Heb even gekeken in mn foto’s, maar geen een hier!
Zeker bijzonder.
Mn bijzondere platen zijn een jaren ‘60 Junghans met uitsluitend verticale indices.
En een Enicar uit 1965 met alleen indices op 1,2 en 4,5 en 7,8 en 10,11 en niets op 12, 3, 6 en 9
Wacht eens, die Polar heb ik!
Alles oneven
Oh jezus, lezen is echt wel lastig…dit was een reactie op Roedolf, niet op jou
Zeker niet, uit jouw reacties haal ik nog steeds lange tenen, of die naar mij of naar @Roedolf gericht zijn doet eigenlijk niet ter zake.
Wat vinden jullie hiervan? Ook wel uitgesproken cijfers toch, en let eens op die twee wat mooi die is.
Deze , gepost door @chearfull12 kwam ik tegen…mooi ding en nu zonder toestemming geplaatst in dit leuke lijntje
Hier zitten de vormgevers en de geïnteresseerden?
Wat vinden jullie van deze:
Op mijn werk zag ik.het logo van een beeldscherm.
Hewlett Packard.
Maar ik moest denken aan LIP horloges!
Mooi gezien
Je hebt helemaal gelijk Bas, ik heb even gekeken bij mijn lipsen en een ervan heeft precies dit logo.
Zeer origineel.
Markwell did well
Jammer van dat datumveld op 3