Uppen deze thread ![]()
Haast abstract ![]()
Door @Roelof werd ik op deze thread gewezen, als plekje voor mijn nieuwste aanwinst. Daarom (met veel plezier) door de 700+ posts van dit leuke topic gescroll’d en zag dit model er nog niet tussen. Wel een kalenderbroertje, maar die is volgens mij niet van een forumlid. Bovendien is die plaat niet volledig becijferd.
Ik viel in ieder geval als een blok voor de zogenaamde ‘Greek dial’ van deze Lip. En vind het zelfs na het zien van al die andere toffe lettertypes nog altijd unique.
Mooi bandje ook.
Heel tof en inderdaad helemaal op zn plek in dit topic ![]()
Deze staat op Vinted. Helaas defect en zo te zien een dameshorloge, maar de cijfers zijn wel heel apart:
Apart en leuk ding he!
Heb er gisteren ook naar zitten kijken en fotos opgestuurd naar de architect in Italie waar ik mn Mido Guggenheim horloge van gekocht heb.
Verwachtte dat hij enthousiast zou zijn, maar op horlogegebied is hij toch uitermate traditioneel blijkt.
( nou ja, de Mido heb ik binnen
)
Zeer opvallend vond ik de foto waarop te zien is hoe het gedragen dient te worden.
En een variant toegevoegd.
Ik kan dit wel waarderen
Het is heel eigenaardig, die dracht, maar zou het best eens proberen. Eerlijk gezegd ben ik er niet zo zeker van dat het heel lang zou beklijven, misschien omdat het te veel op novelty rust en dat slijt. Die Guggenheim is wat dat betreft een tam beestje. Wel een leuke serie.
Bijzonder type-je…absoluut. En ook nog een vol numerieke dial, nog een thema waar die kan schitteren ![]()