Oh… @Crownguard doet toch mee…
Hahahaha
Crap, spuit mijn espresso door de neus naar buiten.
Hahaha
Volgens mij valt dat wel mee. Heb er wel een paar gehad, maar toch niet overdreven veel toch.
Toch ?
Ben wel (paar) x bij Ramon geweest. Deze laatste was niet bij Ramon. Zie je maar weer krijg ik meteen uitslag
Duidelijk ik. Draag altijd een pak
Toch nog iemand wakker
Als er nu een jubilee armband om de pols zat dan was het echt duidelijk ikke
Nou dit sowieso absoluut niet
Man man ziet er nie uit.
Pak van TOP OSS dan weer wel
Hennie, je gaat me toch niet zeggen dat ons cribbetje in dezelfde stad ligt?
Gemeente oss zeker. Jaren gewoont in oss
Alles hebben ze afgebroken waar ik woonde. En niet voor niks
Oss…
Manmanman
Anyway
As with eye-glass frames or accessories, skin irritation may result from metal ions from the metal parts of a watch being extracted by perspiration. This kind of reaction is categorized as allergic skin dermatitis, which is caused by metals such as nickel, cobalt or chrome. These metals are included not only in metal bands but also in leather straps (chrome is used for tanning).
If you experience allergic reaction, stop wearing the watch immediately and consult a dermatologist. With a doctor’s assistance, clarify which metal caused the allergic reaction, and try to avoid selecting products which contain this metal.
Oss was een gezellige en rumoerige tijd in mijn leven. Ben daar lang geleden toch maar vertrokken
Nog even getest maar nu ook boven op de pols uitslag
Horloge ligt al in de kluis. Wacht even op bericht AP. Mischien nieuw model ander staal. Maar denk het niet.
Zie volgende week wel wat ik ga doen. Nu geen zin om over na te denken. Zit met de kids in de trein naar Amsterdam want die leeraren zijn weer aan het staken.
Kun jij gelijk even een nieuwe horloge uitzoeken bij Gassan
Dat betwijfel ik ten zeerste. Dat wordt toch een chnr dan😊
Yep, ik spot santoni’s 🥳🕺
Wellicht een keer een contact allergie test laten doen? Weet je meteen of het een allergische reactie is of niet. Wellicht ook handig om te weten buiten horloge gerelateerde problem.
Weet sowieso dat het nikkel ook is. Maar laatste jaren echt paar x in het ziekenhuis geweest. Ernstige uitslag en ze wisten en weten nog steeds niet waar dat vandaan komt. Als ik tegen een hedra haag loop dan sta ik binnen 1 dag helemaal vol uutslag en dan de jeuk man man. Erg gevoelig huidje
Zeer vervelend maar er zit maar 1 ding op. Goud dragen, of platina. Dat is veel interter, zal je waarschijnlijk geen uitslag van krijgen.
Volgensmij heeft @HanDavinci nog wel een leuk ding liggen?