Uitslag HF foto challenge #11 - Thema: GLAS

Wie zal het zeggen! Kom op mensen, blijf stemmen …

source

… enne, op nummer 8 hoeft niet maar het mag wél. Ik heb geen zin om op mijn eigen foto te stemmen. Dat laat ik graag aan jou over! :rofl: :joy:

2 likes

ik ben iets te laat maar dat mag de pret niet drukken :wink:

En we hebben een winnaar!!!

Van harte @denvro met deze glorieuze overwinning!
Het was tot het einde spannend, maar jouw prachtige foto heeft geen moment de 1e plaats weggegeven!

Wel verdiend dus. Aan jou nu de eer om editie 12 te hosten en een leuk thema te bedenken!

En wees niet bang. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die je de opzet zullen toesturen :joy:

11 likes

Hé leuk! Ondanks de ‘subtiele’ campagne van @junior toch weten te winnen :sweat_smile: Ik ga eens nadenken over het nieuwe thema, ik zit te denken aan iets fotografie techniek gerelateerd bijv. macro, silhouet, zwart wit, …

5 likes

source

@denvro van harte, je bent de terechte winnaar met een héle fraaie foto. :ok_hand:

Ik vond het leuk om ‘als eerste verliezer’ achter jou te eindigen … het was een close call, maar niet “too close” want dan had ik ook op mijn eigen foto gestemd om een slotronde te forceren. De uitslag laat niets te raden over, jij bent de beste. Een paar glazen water tegenover een fles whisky, ik zou het ook wel weten. :wink:

Ben ontzettend benieuwd naar het thema waar jij de volgende ronde mee gaat starten.
Game on!

Ikke niet hoor. Laat ik helemaal aan jou over. :rofl: … dank je wel voor het organiseren sjef, goed gedaan enne 't was een leuk thema!

De opzet was geloof ik wel om een horloge ‘met iets erbij’ te hebben, dus een fysiek onderwerp. Maar ik ben benieuwd! Kom maar op.

PS Iedereen die op mijn foto heeft gestemd, dank je wel. We hebben het weer spannend gemaakt met zijn allen. Leuk. :grinning:

3 likes

Laten we er een keer één op drinken!

Ah oké. Dan ga ik daar van het weekend eens rustig over nadenken. Dank voor het melden

Edit: zie net dat het thema van Foto Challenge #2 ‘Reflectie’ was. Dat is ook geen horloge in combinatie met een ander (fysiek) onderwerp. @ElChueco kan jij hier, als bedenker van de Foto Challenge, wellicht iets over roepen?

1 like

Terechte winnaar :ok_hand:t2: Gefeliciteerd

1 like

Een foto techniek is ook cool. Als het hoofd onderwerp maar Horloges blijft.

2 likes

Heb je gelijk in.

Tip van flip: Verzin wel iets ‘bereikbaars’, zodat iedereen mee kan doen. Het is makkelijker iets uit het keukenkastje te pakken, je horloge erbij te leggen en een leuke foto te maken dan bijvoorbeeld met je smartphone een strakke macro te schieten.

1 like

Top! Ik wil wel iets bedenken waar iedereen aan mee kan doen als hij wil. Stel het thema wordt Macro, dat zou het lastig kunnen maken wanneer je daar niet de spullen voor hebt

4 likes

Great minds, they think alike … :wink:

@Chillekasper, mooie derde plaats! Je kwam me in de laatste uren nog bijna voorbij met je knikker. Erg leuk gemaakte foto, jij ook van harte met je podiumplek. :ok_hand:

1 like

Zou juist kiezen voor het oorspronkelijke thema ’ een foto met iets’ . Dan blijft het wat laagdrempelig, en daarmee ook leuk voor de niet-hobbyfotograaf zonder semi- professionele apparatuur.

Felicitaties voor de winnaar!

1 like

Hmm, net naast het podium. Toch niet ontevreden, een snelle foto met mijn telefoon.
Benieuwd naar de volgende uitdaging.
Gefeliciteerd winnaar(s)

4 likes

Gefeliciteerd @denvro met de overwinning. Een terechte winnaar vind ik. Geniet van de eeuwige roem en veel plezier met het bedenken en organiseren van de volgende ronde.

2 likes

Misschien wil je het toch voor mij doen? :innocent:
Ben onderweg en is een beetje moeilijk sturen.

1 like

Komt goed! @denvro je krijgt zo een PB met eem template voor het wedstrijdbericht … :wink:

1 like

Kan toch gewoon gekopieerd en geplakt worden van het vorige topic? Hoeft niet steeds doorgestuurd te worden door de vorige.

2 likes

Dan gaat alle opmaak verloren. :wink:

Zo heb ik het ook al 2x gedaan.

Haha, ja dat was ook te zien aan de opsomming van de spelregels bijvoorbeeld … :joy: :joy: :joy:
Ach ja, het is maar een handigheidje. Hoeft niet gebruikt te worden, maar als het er is: Waarom niet?

Het hoeft ook niet allemaal autistisch uitgelijnd te zijn toch?

3 likes