Ik heb goede hoop dat alle favorieten van de bolletjes trui nog uitvallen, en dan doet iedereen die Froome als winnaar heeft weer mee.
dagutnie … ge moet 2 namen goed hebben!
Hiermee bedoel je dus eigenlijk: Parijs halen
En daarna wordt er dus gekeken naar de werkelijk ingevulde namen inclusief tijdsverschil…toch?
Ik snapje niet helemaal maar dat kan aan mij liggen hoor…
De wedstrijd was: voorpsel in het eindklassement de winnaars van de Gele- en de Bolletjestrui … (2 namen dus!)
Bij gelijkspel … kijk ik naar de opgegeven eindtijdvoorsprong van de nr. 1 in het eindklassement op nr. 2 … diegene die daar het dichtste bijzit dan heeft gewonnen!
Snap je um nu?
Stand na de 10e etappe:
Vandaag weer een dag voor de sprinters… in het klassement zal waarschijnlijk dus niets veranderen … helaas …
.
Mijn reactie had eigenlijk te maken met het schrappen van de namen tav de bolletjestrui.
Stel dat niemand de bolletjestrui goed heeft(misschien gaat dit wel gebeuren) maar iemand of meerderen wel de eindwinnaar, wint er dan überhaupt iemand?
(Dit omdat er dan géén 2 juiste namen ingevuld zijn)
mvrgr
Jo
nope, niemand wint dan …
Helder…
Truidragers nu, voor we de Pyreneeën induiken…
Klasse hoe je alles netjes bijhoudt
Top!!!
Ja hoor! ook al lig ik er uit een dikke pluim voor je
? … Zou het dan toch geen Froome worden dit jaar … ?
De stand voor de etappe van vandaag:
Vandaag weer een zware etappe, ik denk dat het hele klassement van 1 t/m 10 goed geschudt gaat worden…
.
De overblijvers van de prijsvraag:
Spannend, en helaas, haha. Ben benieuwd wie er met de prijs vandoor gaat!
Wel opvallend dat niemand de huidige twee gele trui en bolletjes dragers heeft Verassende ronde is het zeker.
Is er straks ook een poedelprijs voor diegene, die het van de laatste 15 het meest ernaast zit? (Dan win ik gegarandeerd!)
gna gna leperik, jah dan win jij geheid!
Het geel is weer in goede handen!
ja ok maar Pinot doet niet veel he …