Je hebt rijden en je hebt rijden. Zou er eerder op een zonnig dagje mee touren dan ermee naar de bouwmarkt gaan voor wat zakken cement ofzo…
Zo droeg ik sommige horloges alleen thuis en nooit naar werk of zelfs maar naar buiten.
Je hebt rijden en je hebt rijden. Zou er eerder op een zonnig dagje mee touren dan ermee naar de bouwmarkt gaan voor wat zakken cement ofzo…
Zo droeg ik sommige horloges alleen thuis en nooit naar werk of zelfs maar naar buiten.
Net zoals sommige dames niet weten hoeveel horloges kunnen kosten, weten sommige mannen niet hoeveel schoenen en handtassen kunnen kosten ![]()
Maar goed ook.![]()
Sommige dingen moet je ook niet willen weten
Met mijn VW Kever, heb ik in 9 jaar tijd iets meer dan 200.000 km mee gereden… dat was een heerlijke daily driver. ![]()
Na een heterdaadje… Kon je het niet laten? Mijn reactie: “wordt het geen tijd voor een nieuwe overlock machine?”
Slim. Mevr Bill blij, jij goed op maat gemaakte kleding.
Ook
Tijdens een restaurant bezoek waar ik wat de mooiste releases van W&W toonde:
Ja, die nieuwe JLC (Master control perpetual calendar) en A.L.S. (Saxonia Annual calendar) zijn prachtig. Mooier dan die A.L.S met enkel dat maantje (Saxonia Moonphase). Eigenlijk zouden we eens Euromillions moeten winnen he.
I like her thinking.
Nice
. Maar… Als je die euromillions wint, zorg dan wel even voor passief inkomen ipv verbrassen. Kun je tenminste de rest van je leven leuker horloges kopen ![]()
Tuurlijk, maar met €132M kun je al rijkelijk leven met de rente van obligaties.
Net zo gewoon als beide een eigen rekening toch
Is een keuze. Altijd goed.
Wij willen dat beide niet (gezamenlijke rek)
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Je hebt voor de centen gewerkt is hier de orde.
Daardoor loopt alles wel kriskras door elkaar heen.
Dat is wel een nadeel zo nu en dan…
Geen wederhelft op dit moment. Lekker rustig
![]()
En meer geld over voor de hobby ![]()
Dat is bij mij net zo. We hebben er ook bewust voor gekozen. We werken allebei, de kosten verdelen we en we hebben ongeveer evenveel te besteden. Zij gaat vaker op vakantie en ik koop af en toe een horloge, we delen het aan elkaar mee en dat is voldoende. Maar wat je zegt; is een keuze, altijd goed!
Zelfde vouw???
![]()
Nu wordt ik achterdochtig
![]()
Inmiddels beide een eigen rekening waar we ieder een maandelijks bedrag op storten om zelf te beslissen wat je ermee gaat doen.
Tijdens het passen van deze (zie foto) in Genève, voelde ik mijn creditcard branden… Dit horloge is voor mij gemaakt.
Voordat ik impulsieve keuzes kon maken (mevr. Nash wist natuurlijk wat ik aan het doen was), ging te telefoon. 2x genegeerd maar mevr. Nash hield voet bij stuk.
Eenmaal buiten wilde ze even goed nieuws delen en vroeg meteen;
was je iets aan het passen ofzo?
Ik;
klopt schat. wacht, ik stuur een foto.
Mevr. Nash;
Jeetje wat een mooi ding. Koop gewoon of moet je wat geld van mij hebben?
Ik;
Schat, deze is meer dan 10k.
Mevr. Nash;
Moet ik op afstand je creditcard blokkeren of kun je de verleiding weerstaan?
Ja… mevr. Nash is de verstandige in ons huishouden.
Saved by the Bell.
Dat was saved by the bell…